"Велике будівництво" Зеленського розкритикували: на Київщині хочуть побудувати автобан на місці лісу

"Велике будівництво" Зеленського розкритикували: на Київщині хочуть побудувати автобан на місці лісу

Валентина Гембарська

У Києві влада реагує на позицію громадськості, а от у регіонах — ситуація набагато гірша

"Київавтодор" збирається прокласти Обхідну дорогу (ВКАД) через території громад на виконання вимоги Офісу Президента з порушенням екологічних норм.

Про це заявила на своїй сторінці у Facebook активістка Kyiv Green City Леся Москаленко.

За її словами, під час будівництва доріг на Київщині не проводяться обовязкові процедури СЕО (Стратегічна екологічна оцінка) та ОВД (Оцінка впливу на довкілля).

"Йому терміново треба переможенька, а якою ціною — його не бентежить. У 2020 році "Київавтодор" отримав листа з Офісу президента з вимогою — не зволікаючи будувати Обхідну дорогу (ВКАД_. Щоб не паритись, узяли напрямок, намальований ще у 2005 році. За 17 років виріс не лише Київ, виросло і розбудувалося передмістя. У громад Київщини є свої плани на землю в межах населених пунктів. Є право бути залученими до процесів, бути поінформованими. Але до цього нікому немає діла", — сказано у повідомленні.

Вона вважає, що "Велике Будівництво" вже нагадує сталінські п'ятирічки.

"Зламали Українку, нав'язавши їм дорогу і мостовий перехід, ламають Бучу, не переглянули напрямок у Великих Дмитровичах і Безрадичах, де автобан пролягатиме вже не в полях навколо сіл, а просто вулицями. Такі інструменти, як СЕО (стратегічна екологічна оцінка) також не працюють. Бо громади не те, що не беруть в них участі, вони поняття не мають. СЕО і ОВД проводяться таємно, оголошення про них в наші цифрові часи публікують у якійсь задрипаній газеті. І їх ніхто не бачить", — забила на сполох екоактивістка.

Вона вважає, що у Києві влада реагує на позицію громадськості, а от у регіонах — ситуація набагато гірша.

"І якщо у Києві влада ще якось реагує, кияни можуть достукатися і тиснути, то справжня дупа — у регіонах, селах, ОТГ, де у владі крутяться ті ж самі бариги, як і 5-8-10 років тому. На фото — шматок природи між будинками. І ото в тому коридорі нам намагаються втюхати автобан", — заключила вона.


Як повідомляла ЕкоПолітика, для будівництва нової окружної дороги навколо Києва у громад мають намір вилучити сотні гектарів землі, серед яких — гори, торф'яники й озера.

Читайте також
На Одещині знайшли спосіб втричі зменшити вартість ремонту доріг
На Одещині знайшли спосіб втричі зменшити вартість ремонту доріг

Додавання золи покращує якість покриття та позитивно впливає на екологію

На Київщині під будівництво Великої кільцевої дороги хочуть відчужити землі громад
На Київщині під будівництво Великої кільцевої дороги хочуть відчужити землі громад

За словами активістки, територіальні громади повністю усунули від участі в процесах

“Пластикова дорога”: яка країна побудує 1690 км траси із відходів
“Пластикова дорога”: яка країна побудує 1690 км траси із відходів

Для будівництва будуть використані матеріали, які не можна утилізувати за допомогою вторинної переробки