PepsiCo відмовиться від первинного пластику в упаковці чіпсів до 2030 року shutterstock

PepsiCo відмовиться від первинного пластику в упаковці чіпсів до 2030 року

Катерина Бєлоусова

Гнучка упаковка має бути частиною циркулярної економіки та цінним матеріалом для створення нових чіпсових пакетів

Компанія PepsiCo до 2030 року планує скоротити викиди парникових газів на тонну упаковки на 40% за рахунок повної заміни первинного пластика в упаковці чіпсів та сухариків у Європі. 

Споживчі тести нової упаковки розпочнуться у 2022 році, перший експеримент пройде у Франції з пачками Lay's, повідомляє Mind.UA.

Пізніше упаковку також протестують на деяких продуктах бренду Walkers у Великій Британії у 2022 році.

Компанія хоче використовувати перероблені відходи від снекових пакетиків, а відновлювані матеріали будуть отримувати з побічних продуктів рослинного походження, наприклад, відпрацьованої олії або відходів целюлози. 

Як зазначив головний виконавчий директор PepsiCo у Європі Сільвіу Попович, гнучка упаковка має бути частиною циркулярної економіки – цінним матеріалом для створення нових чіпсових пакетів. 

"Разом з нашими партнерами ми інвестуємо у технології для досягнення цих цілей. І щоб упаковка ніколи не ставала сміттям, ми також потребуємо відповідної законодавчої бази", – сказав він.

Щоб реалізувати такі цілі, компанія працюватиме у трьох ключових напрямках: правильний склад, правильна інфраструктура та нове життя гнучкої упаковки.

“Йдеться, зокрема, про перехід у Європі на використання матеріалів, що полегшують переробку упаковки за рахунок простішого складу. Вони містять більше переробленого пластику, наприклад поліпропілену, що відноситься до мономатеріалів”, – сказано в матеріалі.

PepsiCo також інвестує у створення інфраструктури, яка забезпечить вторинне використання гнучкої упаковки, а також виступає за відповідні зміни у законодавстві. Так, компанія фінансуватиме розвиток ефективної системи збирання відходів у Європі та співпрацюватиме з такими організаціями, як Flexible Plastics Fund у Великій Британії, REFLEX у Польщі і т.п.

А щоб розширити застосування такого пластику, компанія також працюватиме над підвищенням попиту на перероблені матеріали, отримані з відходів від гнучкої упаковки.

Окрім того, PepsiCo ще у 2019 році почала використовувати rPET (100% перероблений пластик) в упаковці напоїв. Сьогодні вміст такого пластику у пляшках напоїв та молочної продукції досягає близько 30%.

Нагадаємо, дослідження IFEO показали, що при виробництві продуктів продукується більше викидів, ніж у металургії.

Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, компанія "Галичина" відповіла на скандал з псевдо-екологічною упаковкою.

Читайте також
Названі неочікувані екологічні переваги одноразової упаковки
Названі неочікувані екологічні переваги одноразової упаковки

Системи багаторазового використання генерують майже втричі більше викидів СО2 та потребують у 3,6 рази більше прісної води, ніж одноразові на паперовій основі

В CMI спрогнозували зростання глобального ринку упаковки без відходів до 2028 року
В CMI спрогнозували зростання глобального ринку упаковки без відходів до 2028 року

У 2020 році майже 42% всіх викидів парникових газів спричинені виробництвом і використанням товарів, включаючи харчові продукти, а також упаковку

Greenpeace закликав Pepsi “перемогти” Coca-Cola в боротьбі з пластиком
Greenpeace закликав Pepsi “перемогти” Coca-Cola в боротьбі з пластиком

Протягом останніх чотирьох років Coca-Cola, PepsiCo, Nestle і Unilever були названі найбільшими забруднювачами пластиком

"Україна без сміття" запустила колаборацію із "Сільпо". Відео
"Україна без сміття" запустила колаборацію із "Сільпо". Відео

Щороку у світі просто опиняються на смітнику 931 млн тонн їжі