Компанія PepsiCo до 2030 року планує скоротити викиди парникових газів на тонну упаковки на 40% за рахунок повної заміни первинного пластика в упаковці чіпсів та сухариків у Європі.
Споживчі тести нової упаковки розпочнуться у 2022 році, перший експеримент пройде у Франції з пачками Lay's, повідомляє Mind.UA.
Пізніше упаковку також протестують на деяких продуктах бренду Walkers у Великій Британії у 2022 році.
Компанія хоче використовувати перероблені відходи від снекових пакетиків, а відновлювані матеріали будуть отримувати з побічних продуктів рослинного походження, наприклад, відпрацьованої олії або відходів целюлози.
Як зазначив головний виконавчий директор PepsiCo у Європі Сільвіу Попович, гнучка упаковка має бути частиною циркулярної економіки – цінним матеріалом для створення нових чіпсових пакетів.
"Разом з нашими партнерами ми інвестуємо у технології для досягнення цих цілей. І щоб упаковка ніколи не ставала сміттям, ми також потребуємо відповідної законодавчої бази", – сказав він.
Щоб реалізувати такі цілі, компанія працюватиме у трьох ключових напрямках: правильний склад, правильна інфраструктура та нове життя гнучкої упаковки.
“Йдеться, зокрема, про перехід у Європі на використання матеріалів, що полегшують переробку упаковки за рахунок простішого складу. Вони містять більше переробленого пластику, наприклад поліпропілену, що відноситься до мономатеріалів”, – сказано в матеріалі.
PepsiCo також інвестує у створення інфраструктури, яка забезпечить вторинне використання гнучкої упаковки, а також виступає за відповідні зміни у законодавстві. Так, компанія фінансуватиме розвиток ефективної системи збирання відходів у Європі та співпрацюватиме з такими організаціями, як Flexible Plastics Fund у Великій Британії, REFLEX у Польщі і т.п.
А щоб розширити застосування такого пластику, компанія також працюватиме над підвищенням попиту на перероблені матеріали, отримані з відходів від гнучкої упаковки.
Окрім того, PepsiCo ще у 2019 році почала використовувати rPET (100% перероблений пластик) в упаковці напоїв. Сьогодні вміст такого пластику у пляшках напоїв та молочної продукції досягає близько 30%.
Нагадаємо, дослідження IFEO показали, що при виробництві продуктів продукується більше викидів, ніж у металургії.
Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, компанія "Галичина" відповіла на скандал з псевдо-екологічною упаковкою.