Модельєр Каміло Моралес переробив вінілову політичну рекламу кандидатів на місцевих, штатних і федеральних виборах у Мексиці на сумки.
Про нього розповідає Reuters.
Протягом останнього року Моралес знімав всюдисущі банери, вирізав із них фрагменти та зшивав їх у сумки, які він продає за ціною від 100 песо ($5,44) до 600 песо ($32,63).
Найдешевші сумки Моралеса, що продаються під його лейблом Rere, мають біле тло більшості рекламних оголошень. Найдорожча – це колаж із зображенням сильно затінених очей Клари Бруґади, кандидатки від владної партії, яка має стати наступним мером Мехіко.
"Я жартував, що вони практично росли на деревах. Вночі я знімав одну рекламу, а наступного дня на її місці вже висіла інша” – каже Моралес.
За словами Хуана Мануеля Нуньєса, професора Іберо-американського університету, тільки в Мехіко цього сезону політична реклама породила близько 10 000 тонн сміття.
“Хоча ці банери та брезент рекламуються як екологічно чисті, вони зазвичай виготовляються з ПВХ, який розкладається сотні років”, – каже він.
Серед інших спроб знайти нове застосування рекламі був користувач TikTok, який перетворив їх на собачі буди, та мігранти, що зробили з них намети.
Раніше ЕкоПолітика розповідала про українця Валентина Фречку, який став фіналістом Премії для молодих винахідників European Inventor Award 2024 за розробку технології перетворення опалого листя на екологічно чистий папір.