У компанії "Галичина" заявили, що будуть раді замінити упаковку своєї продукції на більш екологічнуальтернативу, коли така буде.
Таким чином компанія офіційно відповіла на скандал, який розгорівся довкола упаковки її продукції у грудні. Позицію оприлюднило видання "Фундамент".
"Ми усвідомлюємо та визнаємо проблему використання пластику у галузі. Екологічна політика – пріоритетний напрям роботи молочної компанії "Галичина". Ми розуміємо масштаби проблеми галузі і саме тому підтримуємо екологічні ініціативи громадських організацій та активістів, маркуємо своє упакування, закликаємо сортувати сміття та здавати пластик на переробку", — заявили в компанії.
У "Галичині" пояснили, що замінять упаковку на більш екологічну, при умові, що якість молочної продукції не буде втрачатися та дозволить залишити доступну для українців вартість.
“На жаль, не все відбувається так швидко, як ми б того хотіли. Є вимоги щодо зберігання якості продукції, є запит покупця на невисоку вартість та інші питання, які наразі потребують часу. Наша компанія постійно підтримує просвітницькі заходи та інвестує у екоорієнтовані події, які формують культуру сортування та свідомого споживання", — додали там.
Відзначається, що 2021 року компанія стала партнером екологічного хакатону – Plastic Challenge Hackathon, що відбувався у Сумах. Як спеціальний партнер заходу, вона вручила грошову нагороду на розвиток екологічного проекту команді FoodWastePack.
"Ми підтримуємо ініціативи молодих науковців наблизитися до інноваційних екологічних рішень та сподіваємось, що найближчим часом такі будуть, – відреагували в "Галичині".
Відповідь "Галичини" прокоментував і керівник полтавського обласного осередку партії "Екологічна альтернатива" Сергій Антоненко, який власне і підняв тему щодо їхньої упаковки.
"Відділу комунікації компанії "Галичина" звісно дякую на зворотній зв'язок. Але це схоже більше на відписку, на "відмазку" на мої заклики, щодо проблеми генерування білого непрозорого ПЕТ-пластикового пакувального сміття.
Я наголошував саме на відмові пакувати продукцію в білі непрозорі ПЕТ-пляшки, а не взагалі без пластику. Тому, було би добре отримати відповідь, яку саме маркетингову стратегію компанія закладає, щодо відмови білого непрозорого ПЕТ, який в Україні практично не приймається. І тут хоч пиши чи не пиши маркування про правила сортування, сенсу взагалі немає, якщо ця вторсировина не в запиті для приймальників і переробників", — написав він на своїй сторінці у Facebook.
Він додав, що в Україні вкрай необхідно дати старт сміттєвій реформі — для початку потрібно ухвалити "рамковий" законопроєкт 2207-1д та впровадження Розширеної Відповідальності Виробника.
"Жодні, якісь локальні, наче екологічні акції (про які компанія наголошує в повідомленні) жодним чином не вирішують проблему забруднення довкілля в масштабах України білим непрозорим ПЕТ-пластиком", — заключив Антоненко.
Нагадаємо, у кінці грудня екоактивісти підняли тему, що "Галичина" використала екологічні слогани на своєму пакованні з білого непрозорого пластику PET, який практично не піддається переробленню. Як зауважив Антоненко, створюється видимість того, що виробник закликає до сортування паковання своєї продукції.