В Україні популярного виробника молочної продукції піймали на грінвошингу. Фотофакт Shutterstock

В Україні популярного виробника молочної продукції піймали на грінвошингу. Фотофакт

Олена Яценьо

На етикетці продукції зазначили заклик "Сортуй правильно!"

Український виробник молочної продукції "Галичина" використав екологічні слогани на своєму пакованні з білого непрозорого пластику PET, який практично не піддається переробленню.

Про це заявив керівник полтавського обласного осередку партії "Екологічна альтернатива" Сергій Антоненко. Відповідні фото він опублікував у колонці для "Фундаменту".

На одному з фото видно, що виробник зазначив на етикетці заклик "Сортуй правильно!" та відповідні маркування продукції (PET, PP, HDPE).

Окрім того, на пакованні використано екологічний слоган, а саме вираз: “На Галичині ми цінуємо традиції та бережемо чистоту, що дарує карпатська природа...”.

Як зауважив експерт, створюється видимість того, що виробник закликає до сортування паковання своєї продукції.

"З їхнього слогану можна зробити висновки про дотримання екологічних традицій компанії "Галичина", але насправді це не зовсім так, а, я вважаю, демонструє позицію власників компанії до проблеми жахливого забруднення довкілля України, зокрема й Карпат, пластиком від їхньої продукції", — зазначив Антоненко.

Він наголосив, що пластикові пляшки з білого непрозорого PET надзвичайно складно, майже неможливо, здати на повторну переробку, і висловив упевненість у тому, що керівництву компанії "Галичина" та її технологам, а також іншим компаніям, які випускають свою продукцію в білому PET, чудово відома інформація про серйозну проблему відсутності збору та перероблення білого PET загалом по Україні.

Нагадаємо, що Сергій Антоненко розповів, що українські виробники використовують білий непрозорий пластик PET насамперед тому, що він значно дешевше коштує, ніж, наприклад, виробництво HDPE-паковання.

Читайте також
Coca-Cola змінила пляшку для популярного напою: в чому причина
Coca-Cola змінила пляшку для популярного напою: в чому причина

Зелені пляшки інших напоїв Coca-Cola також будуть замінені на прозорі в найближчі місяці

Названі неочікувані екологічні переваги одноразової упаковки
Названі неочікувані екологічні переваги одноразової упаковки

Системи багаторазового використання генерують майже втричі більше викидів СО2 та потребують у 3,6 рази більше прісної води, ніж одноразові на паперовій основі

В CMI спрогнозували зростання глобального ринку упаковки без відходів до 2028 року
В CMI спрогнозували зростання глобального ринку упаковки без відходів до 2028 року

У 2020 році майже 42% всіх викидів парникових газів спричинені виробництвом і використанням товарів, включаючи харчові продукти, а також упаковку

Greenpeace закликав Pepsi “перемогти” Coca-Cola в боротьбі з пластиком
Greenpeace закликав Pepsi “перемогти” Coca-Cola в боротьбі з пластиком

Протягом останніх чотирьох років Coca-Cola, PepsiCo, Nestle і Unilever були названі найбільшими забруднювачами пластиком