Автовиробники General Motors (GM, США) та Honda (HMC, Японія) спільно вироблятимуть доступні електромобілі, вартість яких буде менше $30 тисяч.
Для цього вони будуть використовувати наступне покоління технології акумулятора Ultium, повідомляють компанії в спільному пресрелізі.
GM та HMC планують випускати мільйони компактних кросоверів з 2027 року, використовуючи технології, дизайн та стратегії двох компаній. Сегмент компактних кросоверів є найбільшим у світі, адже щороку випускається понад 13 млн таких автомобілів.
Компанії також працюватимуть над стандартизацією обладнання та процесів, щоб досягти якості світового класу, вищої пропускної здатності та доступності.
Окрім того, автовиробники обговорять можливості співпраці щодо майбутніх технологій електричних акумуляторів, щоб ще більше знизити витрати на електрифікацію, покращити продуктивність та забезпечити стійкість для майбутніх транспортних засобів.
GM вже працює над прискоренням нових технологій, таких як літій-метал, кремній і твердотільні батареї, а також виробничі методи, які можна швидко використовувати для покращення та оновлення процесів виробництва акумуляторних елементів.
Honda досягає прогресу у своїй технології повністю твердотільних акумуляторів, яку компанія вважає основним елементом майбутніх електромобілів. В Японії компанія вже створила демонстраційну лінію для повністю твердотільних акумуляторів і досягає подальшого прогресу в напрямку масового виробництва.
"GM та Honda поділяться нашими найкращими технологіями, проектуванням та виробничими стратегіями для доставки доступних і бажаних електромобілів у глобальному масштабі, включаючи наші ключові ринки в Північній Америці, Південній Америці та Китаї", – сказала Мері Барра, голова та генеральний директор GM.
Вона пояснила, що це ключовий крок для виконання зобов’язань GM щодо досягнення вуглецевої нейтральності в глобальних продуктах та діяльності до 2040 року та ліквідації викидів у вихлопні труби від легких транспортних засобів у США до 2035 року.
"Працюючи разом, ми залучимо людей у всьому світі в електромобілі швидше, ніж будь-яка компанія могла б досягти самостійно", – додала Барра.
Тошіхіро Мібе, президент і генеральний директор Honda розповів, що HMC прагне досягти мети вуглецевої нейтральності на глобальній основі до 2050 року. Для цього необхідне зниження вартості електромобілів, найбільше клієнтів могли ними володіти. Honda і GM будуть спиратися на успішну технологічну співпрацю, щоб допомогти досягти різкого розширення продажів електромобілів.
"Наша співпраця з Honda і постійний розвиток Ultium є основою цього проекту, використовуючи наш глобальний масштаб, щоб забезпечити нижчу ціну для цієї нової серії електромобілів для мільйонів клієнтів", – сказав Даг Паркс, виконавчий віце-президент GM, – "Наші плани включають новий повністю електричний продукт для Північної Америки за ціною, нижчою, ніж майбутній Chevrolet Equinox EV, на основі 2 мільйонів одиниць електромобілів, які компанія планує встановити до кінця 2025 року".
GM і Honda розвивали тісні робочі відносини протягом багатьох років, включаючи кілька проектів останніх років, зосереджених на технологіях електричних та автономних транспортних засобів.
У 2013 році обидві компанії почали спільну роботу над спільною розробкою системи паливних елементів нового покоління та технологій зберігання водню. У 2018 році Honda приєдналася до зусиль GM з розробки акумуляторних модулів EV. У 2020 році GM і Honda оголосили про плани спільної розробки двох електромобілів, включаючи Honda Prologue, які будуть запущені на початку 2024 року, а незабаром – перший позашляховик Acura. Крім того, компанії мають постійні відносини з Cruise і разом працюють над розробкою Cruise Origin, одного з перших спеціально створених повністю автономних транспортних засобів, призначених для їзди та доставки без водія.
Нагадаємо, інноваційна технологія Ford дозволить заряджати електромобілі один від одного.
Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, стало відомо, коли в світі зникнуть останні бензинові авто.