Коментарі

Лія Сорока
Лія Сорока

Керівник Програми IFC з розвитку проєктів щодо протидії зміні клімату в Європі і Азії

Чому українські компанії інвестують в СЕС

Встановлення СЕС для власного споживання доцільне для підприємств, де є стабільне споживання електроенергії

Олег Савицький
Олег Савицький

Старший експерт Команди підтримки реформ Мінприроди

Моніторинг на трубі: як це працює?

Відкритість і передача даних про найбільш небезпечні речовини вирішили б низку проблем

Юрій Шафаренко
Юрій Шафаренко

Заступник голови Держенергоефективності

Не лише уряд має займатись ВДЕ

Ми щороку платимо іншим країнам, інвестуючи в них, при цьому маємо власний потенціал

Ольга Бойко
Ольга Бойко

Координаторка комітету промислової екології й сталого розвитку Європейської бізнес-асоціації

Досвід ЄС у сфері екоконтролю: чому у них вийшло

Компанії мають право отримати попередження та час на виправлення

Олена Павленко
Олена Павленко

Президентка DiXi Grouр

Погляд на НВВ2 України

Без зміни споживацької поведінки ми не зможемо змінити повністю всю країну

Назар Бобицький
Назар Бобицький

Керівник брюссельського офісу Української асоціації бізнесу та торгівлі (UBTA)

Про підготовку України до CBAM

Наші можливості прямо вплинути на законопроект з урахуванням українських інтересів – обмежені

Ірина Ставчук
Ірина Ставчук

Ексзаступниця міністра захисту довкілля та природних ресурсів України

Для України важливо прийняти амбітні, але реалістичні цілі в НВВ2

Поточна українська ціль міжнародною спільнотою сприймається як критично неадекватна

Юлія Чухліб
Юлія Чухліб

Викладачка Національного університету "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"

Система поводження з відходами базується на трьох Rs

Що значить виробляти "сталим" шляхом

Андрій Андрусевич
Андрій Андрусевич

Міжнародний експерт із правової охорони довкілля, член правління та старший аналітик Ресурсно-аналітичного центру "Суспільство і довкілля"

Про амбітність українського НВВ2

Не бачу прямого впливу НВВ2 на бізнес навіть у найвіддаленішій перспективі

Павло Бондарев
Павло Бондарев

Менеджер проєктів з екології та технологій "Укрцементу"

Про декарбонізацію цементної галузі

Першочергово потрібно зменшити викиди СО2 в секторі поводження з відходами

Ігор Гужва
Ігор Гужва

Голова правління ГО "Центр розвитку ринкової економіки CMD-Ukraine"

Ключові тези по НВВ2, напрацьовані CMD Ukraine

Зобов'язання щодо скорочення викидів повинні мати економічні і технологічні обгрунтування

Андрій Сокол-Черніловський
Андрій Сокол-Черніловський

Координатор в Solid Waste Consult "Ukraine - Bavaria"

Про законопроєкт 2207-1-д

Дія закону не поширюється на радіоактивні відходи

Читайте також
Уряд затвердив зміни щодо Державного фонду декарбонізації
Уряд затвердив зміни щодо Державного фонду декарбонізації

Фінансування стане більш доступним для громад, органів влади та бізнесу

Уряд ухвалив постанову №1212 про контроль у сфері охорони довкілля
Уряд ухвалив постанову №1212 про контроль у сфері охорони довкілля

Проєкт реалізують протягом дії воєнного стану, але не довше ніж за 6 місяців з моменту набуття чинності постанови

Канада планує скоротити викиди парникових газів на 45-50% до 2035 року
Канада планує скоротити викиди парникових газів на 45-50% до 2035 року

Також Канада розробила план поводження з пластиковими відходами