Запровадження в Європі нових стандартів щодо викидів вуглецю від автотранспорту, зокрема заборона на нові авто з двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року, може вплинути на українські норми викидів.
Дотримання цих стандартів, ймовірно, стане частиною переговорного процесу щодо майбутнього членства України в ЄС, повідомляє аналітичний центр DiXi Group у Facebook.
Зазначається, що Єврокомісія пропонує знизити викиди СО2 для нових легкових автомобілів і фургонів (порівняно з 2021 роком) на:
- 55% з 1 січня 2030 року;
- 100% з 1 січня 2035 року.
Аналітики додали, що також пропонується зниження рівня викидів вуглецю для вантажівок (понад 5 тонн), міських автобусів та автобусів далекого сполучення (понад 7,5 тонн), а також причепів (порівняно з 2019 роком) на:
- 45% з 1 січня 2030 року;
- 65% з 1 січня 2035 року;
- 90% з 1 січня 2040 року.
В матеріалі наголосили, що пропозиції має ухвалити Рада ЄС, щоб вони набрали чинності.
Нагадаємо, Європарламент затвердив нові цілі щодо скорочення викидів вуглецю для нових легкових автомобілів і легких комерційних транспортних засобів. Нове законодавство встановлює заборону на нові авто з ДВЗ (двигунами внутрішнього згоряння).
Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, на головних дорогах у Бельгії, Нідерландах, Люксембурзі та Німеччини побудують мережу з понад 100 водневих станцій для важкого транспорту.