В Йорданії контейнерний порт оголосив амбітний план з декарбонізації до 2040 року rechargenews.com

В Йорданії контейнерний порт оголосив амбітний план з декарбонізації до 2040 року

Катерина Бєлоусова

В майбутньому вуглецевий нейтралітет стане важливим критерієм для ведення бізнесу в секторі логістики та транспорту

В Йорданії контейнерний термінал Акаби (ACT) оголосив про запуск своєї комплексної стратегії декарбонізації, яка допоможе досягти нульових викидів до 2040 року.

До 2030 року термінал планує скоротити загальні викиди на 70%, повідомляє ZAWYA.

Ця мета підтримується інвестиційним планом високого рівня CAPEX, який виділить понад $50 мільйонів протягом 20 років на проєкти декарбонізації.

Основних ініціативи: 

  • $2 мільйони на оптимізацію енергоспоживання; 
  • $29 мільйонів на “зелену” електрифікацію обладнання, зокрема електричні зарядні пристрої; 
  • $12 мільйонів на супутні будівельні роботи; 
  • $8 мільйонів на розширення сонячних установок на місці.

"Перехід ACT до низьковуглецевої економіки в Йорданії потребує широких колективних зусиль усіх галузей промисловості. У ACT ми прагнемо зробити свій внесок і прокласти чіткий шлях вперед для логістичної та транспортної галузі Йорданії, щоб перейти до вуглецево-нейтрального майбутнього. Безпосередньо використовуючи інновації та передовий досвід, прийняті нашими материнськими компаніями, Maersk та APM Terminal, ACT розробила чітку дорожню карту з декарбонізації всієї нашої діяльності до 2040 року", – сказав ненеральний директор ACT Сорен Дженсен.

Він додав, що декарбонізація стає все більш важливим критерієм для клієнтів, і що в майбутньому, ймовірно, вуглецевий нейтралітет стане важливим критерієм для ведення бізнесу в секторі логістики та транспорту. 

“Будучи на крок попереду, ACT може суттєво підвищити свою конкурентоспроможність як у регіональному, так і глобальному масштабі. ACT розглядає декарбонізацію як зобов’язання не лише перед своїми клієнтами, а й перед суспільством у цілому”, – зазначили в матеріалі.

Зменшення викидів вуглецю сприятиме цілям Йорданії до 2030 року, а також переходу до більш екологічної ринкової економіки та створенню нових робочих місць.

Нагадаємо, у Північній Америці стартував набір учасників на конкурс Go Move 2022, який покликаний розвивати партнерства між стартапами та корпораціями для прискорення декарбонізації транспортного сектору.

Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, у Бельгії в порту Антверпен-Брюгге виробник електролізерів Plug Power зі США у 2025 році запустить завод з виробництва 12 500 тонн “зеленого” водню щороку і потужністю 100 МВт.

Читайте також
Не на часі? На що витрачає кошти Фонд декарбонізації
Не на часі? На що витрачає кошти Фонд декарбонізації

Україна ризикує втратити потенційні іноземні інвестиції

Фонд декарбонізації уповільнив темпи: скільки проєктів вже прокредитували у 2025 році
Фонд декарбонізації уповільнив темпи: скільки проєктів вже прокредитували у 2025 році

Загальна сума наданих кредитів майже досягла 270 млн грн

Ferrexpo планує вкласти у декарбонізацію $3,3 млрд до 2050 року: інфографіка
Ferrexpo планує вкласти у декарбонізацію $3,3 млрд до 2050 року: інфографіка

Зниження на 90% вуглецевих викидів відбудеться завдяки впровадженню 5 заходів

У 2024 році Фонд декарбонізації надав кредити на 244 млн грн
У 2024 році Фонд декарбонізації надав кредити на 244 млн грн

Ця цифра відрізняється від опублікованої в офіційному звіті установи за результатами роботи торік