Український екологічний стартап RE-leaf, який розробив унікальну технологію виробництва паперу з опалого листя, став партнером косметичної групи L’Oréal Україна.
Про це йдеться в пресрелізі компанії L’Oréal Україна.
Зазначається, що 2021 року український філіал міжнародної групи L'Oréal продовжив співпрацю із Sector Х на базі Unit.city та відкрив набір заяв від стартапів на індустріальний Beauty Tech трек.
Ця ініціатива покликана допомагати стартапам будувати й розвивати техіндустрію шляхом акселерації світового рівня і тісної співпраці з бізнесом.
"За результатами пітчингу проєктів стартапів, а саме екологічних рішень у напрямі сталого розвитку для косметичної індустрії, L’Oréal Україна розпочала співпрацю зі RE-leaf", — ідеться в повідомленні.
Стартап уже отримав замовлення на виробництво та постачання пакувального паперу для продукції, що, відповідно, дасть змогу використовувати його для складських операцій.
За технологією, опале листя сепарують від сміття, підсушують і гранулюють. Гранульована сировина поєднується з макулатурою у відповідній пропорції. І вже з рулонів підрядник виготовляє для RE-leaf паперові пакети та іншу продукцію.
"Ми співпрацюємо із Sector Х уже понад два роки. <...> Уся наша діяльність інтегрована відповідно до моделі сталого розвитку. У 2020 році Група L’Oréal скоротила кількість утворення відходів на 48% та зменшила обсяги друку втричі в Україні. Ми вже запустили в Україні паковання з переробленого пластику, тюбика з картону, систему повторного наповнення флакона ароматом, а також уже шість наших брендів приєдналися до ініціативи із сортування паковань від косметичних продуктів.Тому ми дуже раді анонсувати партнерство з RE-leaf як наступний крок у напрямі сталого розвитку", — розповіла директорка з корпоративних комунікацій L'Oréal Україна Катерина Захараш.
Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, українська стартап-компанія RE-leaf почала продавати свою паперову продукцію, яку вона виготовляє з опалого листя.
Нагадаємо, що останнім часом про прогресивний український стартап RE-leaf майже нічого не було чути в інформаційному полі. Засновник екостартапу Валентин Фречка розповів, чому проєкт зник із поля зору й, відповідно, почав втрачати своє обличчя та впізнаваність.