Маловідома в Україні The Good Plastic Company розширює виробництво пластикових панелей із вторинної сировини для меблів і предметів інтер’єру.
Також уже почали працювати над розвитком бренду компанії. Цим займеться Fedoriv Agency, повідомив у фейсбуці її засновник і керівник Андрій Федорів.
Про The Good Plastic Company
"Зе Гуд Пластик Компані" — це створена українцями компанія, яка спробувала масштабувати експлуатацію переробленого пластику — з нього роблять полімерні плити для виготовлення меблів, облицювання будівель і виробництва предметів інтер'єру.
"Ми пів року робимо панелі з переробленого пластику. Наш продукт — це панелі площею 1 м², зроблені з пластику, який важко переробляється. З такого матеріалу можна робити меблі", — розповів співзасновник компанії Гриша Зотов в інтерв'ю Telegraf.
За його словами, на кожен різновид пластику компанія отримує сертифікат щодо токсичності та пожежостійкості.
Зотов пояснив, що в компанії не збирають, не миють і не дроблять пластикове сміття, адже цим займається безліч інших організацій. Вони ж купують гранули або перемелений пластик, якому вже й дають друге життя.
Популярність українського бренду у світі
Зі свого боку, Федорів розповів, що інноваційній технології всього три роки, але в компанії вже є офіси в Нідерландах та Англії. Нині запущено виробництво й в Україні.
Екологічний матеріал українського виробника використовують для оформлення магазинів такі європейські компанії, як Nike, Adidas та інші. Водночас McDonalds будує перший ресторан в Англії, облицьований панелями Good Plastic. Навіть Ikea використовувала цей матеріал для оформлення шоу-румів у Лондоні, який позиціонується як найбільш екологічний у світі.
Окрім того, у Норвегії закуповують зроблені з нього стільниці для шкільних парт, а американський модний бренд Coach вирізає ручки для ексклюзивних сумок.
Розвитком бренду The Good Plastic Company на глобальному рівні займеться агентство Fedoriv Agency.
Федорів також додав, що нині агентство допомагає компанії сформувати команду, яка керуватиме маркетингом і продажами у всьому світі.
"Ядро цієї команди буде в Києві, в kooperativ. Ми шукаємо маркетинг-директора (head of brand) і директора з продажу (head of international b2b sales)", — написав він у соцмережі.
Як з'явилася ідея проєкту
Ідеологом і винахідником технології з перероблення пластику є одесит Євген Хлєбніков.
Як розповів інженер у фейсбуці, він навчив засновників The Good Plastic Company переробляти пластик, поділившись розробками й побудувавши для них перше обладнання.
"Це той випадок, коли учень перевершив учителя! Згадую, як ми йшли з Вадимом по приватному сектору в Альмері, філософствували про перероблення пластику, і він поставив мені запитання: Женю, а ти не боїшся, що твою технологію візьмуть великі компанії, зайдуть в Україну, побудують великі заводи та створять тобі величезну конкуренцію, витіснять тебе з ринку? І я із захопленням відповідав: так у цьому і є моя перемога!" — розповів Хлєбніков.
Зокрема, він назвав компанію не конкурентом, а однодумцем.
"Я винахідник. Моє завдання придумувати спосіб перероблення різних типів відходів, винаходити обладнання та технології. Крім Good Plastic Company, у нашому кейсі майстерні для ГО "Україна без сміття", Anumo plastic, Sevaplastic (Батумі) і низки інших", — написав одесит.
Раніше ЕкоПолітика повідомляла, що шість українських компаній, які працюють у сфері кліматичних інновацій, отримали €240 тис. на розвиток своїх проєктів. Серед них — The Good Plastic Company.