Українцям не доведеться сплачувати екоподаток за генератори за одним винятком

Українцям не доведеться сплачувати екоподаток за генератори за одним винятком
Катерина Бєлоусова

Такий податок сплачується, якщо підприємець використовує до 200 тонн пального на рік

Українцям не доведеться сплачувати екологічний податок за використання дизель-генераторів як резервного джерела електроенергії, якщо обсяг викидів СО2 не перевищують 500 тонн на рік.

Про це повідомляє голова Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев у Telegram.

Він пояснив, що якщо підприємець використовує до 200 тонн пального на рік сплачувати екологічний податок не потрібно, про що йдеться в статті 240.7 Податкового кодексу України.

Як повідомляє видання Еко.Район, у разі якщо річний обсяг викидів перевищує 500 тонн, підприємці зобов'язані зареєструватися платниками податку у податковому (звітному) періоді, в якому відбулося таке перевищення, подати податкову звітність, нарахувати та сплатити податок. 

Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, дизельні та бензинові генератори, які українці масово використовують в реаліях війни, створюють шум на рівні 88-95 дБ, при нормативних показниках до 55 дБ вдень та 45 дБ вночі. Також під час їхньої роботи в повітря потрапляють токсичні вихлопні гази та сажа, що негативно впливає на здоров’я людини та навколишнє середовище.

Читайте також
Важкі метали — у воді з крана: як обстріли впливають на водойми країни
Важкі метали — у воді з крана: як обстріли впливають на водойми країни

Значне забруднення може призвести до необхідності припинення водопостачання

Уряд має домовитися з ЄС про відтермінування СВАМ для України — ФРУ
Уряд має домовитися з ЄС про відтермінування СВАМ для України — ФРУ

Це мито на парникові викиди призводить до критичних втрат у металургії та цементній галузі

У ЄС оприлюднили третю квартальну ціну на викиди вуглецю у межах CBAM
У ЄС оприлюднили третю квартальну ціну на викиди вуглецю у межах CBAM

Ціна IV кварталу стане відома 4 січня 2027 року

Майже у всіх містах України забруднення повітря 5 жовтня перевищує норму
Майже у всіх містах України забруднення повітря 5 жовтня перевищує норму

У топі міст із найбруднішим повітрям зараз Луцьк, Рівне та Вінниця