Розробники з Кривого Рогу показали футуристичний вантажний електромобіль. Фото

Розробники з Кривого Рогу показали футуристичний вантажний електромобіль. Фото facebook.com/Vitaliy.Bryzhalov

Романа Слісар

Випуск вантажівок CoolOn планували запустити вже в 2020 році, однак через карантин плани довелося змінити

Команда інженерів із Кривого Рогу працює над розробкою вантажного електромобіля CoolOn, призначеного для служб доставки.

Про це повідомив один із членів команди Віталій Бризгалов.

Розробник продемонстрував один із варіантів дизайну електромобіля – він має довжину 5 м, ширину 1,7 м і висоту 2,1 м.

Як зазначається, вантажний відсік може бути як з відкритим кузовом, так і з встановленим спецобладнанням для прибирання вулиць, маніпулятором, вишкою для ремонту тощо.

Машина обладнана літієвим акумулятором LiFePO4. За словами розробників, 40кВт/г ємності вистачить на 200 км ходу. При цьому потужність акумулятора можна збільшувати чи зменшувати (залежно від вимог замовника) за рахунок модульної конструкції.

Джерело: facebook.com/Vitaliy.Bryzhalov

"В рух машину приводитиме наш власний електродвигун, який ми розробили та виготовили. Передній або повний привід, від 30 до 80 кВт", – підкреслив Бризгалов.

За його словами, двигун CoolOnа має доволі суттєві відмінності від інших, які зазвичай встановлюють в електричних автівках.

"Наш мотор – це модернізований вентильний реактивний мотор. Модернізація повністю позбавила мотор відомих недоліків: пульсації моменту та складного інвертора. Наразі це, мабуть, найнадійніший тип мотору. Він не містить магнітів, не містить "білячої" клітки і має повністю пасивний ротор. Що дає суттєві переваги в надійності і в русі. А вдвічі менше міді суттєво знижує вартість мотору", – наголосив розробник.

Він додав, що особливістю двигуна також є вільний холостий хід, хороший накат і динамічне управління рекуперацією з контрольованою інтенсивністю гальмування (майже до відмови від механічних гальм).

Також стало відомо, що випуск електромобілів CoolOn планували запустити вже в 2020 році, однак через карантин плани довелося змінити. Наразі команда доопрацьовує електромобіль CoolOn, а в майбутньому планує розпочати проєктування електробусів.

Раніше ЕкоПолітика писала про те, що у Києві презентували електромобілі українського виробництва. Вартість пасажирської автівки Konyk – 224 тис. грн.

Читайте також
10 найкращих електромобілів за першу частину 2025 року
10 найкращих електромобілів за першу частину 2025 року

Лідерами топу стали електромобілі корейського автопрому

Кожне друге авто, придбане українцями у серпні, було електричним
Кожне друге авто, придбане українцями у серпні, було електричним

Найбільшу частку купівлі електромобілів займає "свіжий" імпорт — переважно з Китаю та США, – Мінфін

Які області України лідирують за продажем електромобілів
Які області України лідирують за продажем електромобілів

Українці найчастіше купують електротранспорт китайського виробництва

Українці встановили рекорд з купівлі електромобілів: чому зріс попит?
Українці встановили рекорд з купівлі електромобілів: чому зріс попит?

В Україні придбали майже на 23% більше електромобілів, ніж рік тому