Південнокорейський бренд косметики Innisfree випустив сироватку для обличчя в екофрендлі-упакованні з картону та етикеткою "Hello, I’m Paper Bottle" ("Привіт, я паперова пляшка"). Але виявилося, що "екопляшка" насправді пластиковий флакон у картонній обгортці.
Те, що паперове упаковання тільки приховує пластикову пляшку, виявила уважна покупчиня. Вона опублікувала фото у Facebook-групі, повідомляє The Korea Herald.
"Я відчула себе обдуреною, коли дізналася, що насправді пляшка пластикова. Багато з тих, хто вибрав цей продукт, хотіли знизити шкідливий вплив на навколишнє середовище. Тепер ми відчуваємо, що компанія скористалася нами, ввівши нас в оману своїм маркетинговим ходом", — зазначила користувачка.
В Innisfree заявили, що використали термін "паперова пляшка", просто щоб описати футляр для пластикового флакона. "Ми упустили той факт, що назва може ввести людей в оману, і вони будуть думати, що все упаковання зроблено з паперу. Ми перепрошуємо за ненадання точної інформації", — йдеться в заяві компанії.
Нагадаємо, що близько 40% виробників обманюють споживачів, рекламуючи свій товар і позиціонуючи його як екологічний, але насправді він таким не є.
Раніше ЕкоПолітика розповідала, як відрізнити справжню екологічну продукцію й не попастися на грінвошинг.