Coca-Cola змінила пляшку для популярного напою: в чому причина businessua.com

Coca-Cola змінила пляшку для популярного напою: в чому причина

Катерина Бєлоусова

Зелені пляшки інших напоїв Coca-Cola також будуть замінені на прозорі в найближчі місяці

Компанія Coca-Cola з 1 серпня змінює зелену упаковку напою Sprite на прозорий пластик у рамах більш широких зусиль, спрямованих на підвищення екологічної відповідальності.

Зелений ПЕТ містив добавку, через яку його неможливо було переробляти в нові пляшки, повідомляє CNN Business.

Така ініціатива є ключовою для Coca-Cola на шляху до зменшення кількості пластикових відходів.

"Вилучення кольорів із пляшок покращує якість переробленого матеріалу", – сказав у заяві Джуліан Очоа, генеральний директор R3CYCLE, пластикової групи, яка допомагає Coca-Cola покращити переробку. – "Після переробки прозорі ПЕТ-пляшки Sprite можна переробити на пляшки, допомагаючи розвивати циклічну економіку для пластику".

Компанія також оновлює логотип і дизайн упаковки на пляшках Sprite.

Інші напої Coca-Cola, які використовують зелені пляшки, включаючи Fresca, Seagram's і Mello Yello, також будуть замінені на прозорі контейнери в найближчі місяці.

Гіганта з виробництва напоїв часто критикували за внесок у шкідливе для навколишнього середовища пластикове сміття. У 2020 році екологічна фірма Break Free From Plastic назвала компанію найбільшим у світі забруднювачем пластиком, адже її бренди були знайдені на 13 834 шматках викинутого пластику в 51 країні, часто в громадських місцях, таких як парки та пляжі.

В Coca-Cola також оголосили, що більшість пляшок Dasani у США та Канаді тепер продаватимуть зі 100% переробленого пластику. Ця інновація, за прогнозами, зменшить кількість нового пластикового сміття приблизно на 9 мільйонів кг у порівнянні з 2019 роком.

Нагадаємо, Coca-Cola та низку інших відомих брендів викрили на брехні про екологічне паковання.

Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, PepsiCo закликають встановити більш амбітні цілі, ніж Coca-Cola, яка взяла на себе зобов’язання зробити 25% своєї упаковки багаторазовою або заповнюваною до 2030 року.

Читайте також
Названі неочікувані екологічні переваги одноразової упаковки
Названі неочікувані екологічні переваги одноразової упаковки

Системи багаторазового використання генерують майже втричі більше викидів СО2 та потребують у 3,6 рази більше прісної води, ніж одноразові на паперовій основі

В CMI спрогнозували зростання глобального ринку упаковки без відходів до 2028 року
В CMI спрогнозували зростання глобального ринку упаковки без відходів до 2028 року

У 2020 році майже 42% всіх викидів парникових газів спричинені виробництвом і використанням товарів, включаючи харчові продукти, а також упаковку

Greenpeace закликав Pepsi “перемогти” Coca-Cola в боротьбі з пластиком
Greenpeace закликав Pepsi “перемогти” Coca-Cola в боротьбі з пластиком

Протягом останніх чотирьох років Coca-Cola, PepsiCo, Nestle і Unilever були названі найбільшими забруднювачами пластиком

PepsiCo відмовиться від первинного пластику в упаковці чіпсів до 2030 року
PepsiCo відмовиться від первинного пластику в упаковці чіпсів до 2030 року

Гнучка упаковка має бути частиною циркулярної економіки та цінним матеріалом для створення нових чіпсових пакетів