У Міндовкілля відреагували на доопрацьований законопроєкт "Про промислове забруднення" Shutterstock

У Міндовкілля відреагували на доопрацьований законопроєкт "Про промислове забруднення"

Олекса Франко

Документ пропонують Верховній Раді до повторного першого читання

У Міндовкілля заявили, що в текст законопроєкту №4167-д "Про промислове забруднення" внесли всі правки учасників обговорення та напрацювали виважений текст до повторного першого читання.

Під дещо зміненою назвою – "Про запобігання, зменшення та контроль забруднення, що виникає в результаті промислової діяльності" – документ підтримали на засіданні Комітету з питань екологічної політики та природокористування, йдеться в повідомленні пресслужби Міндовкілля в середу, 10 березня.

"Завдяки конструктивному діалогу вдалося напрацювати виважений текст. Нам важливо, щоб до другого читання та ухвалення законопроєкту загалом, врахувати дискусійні позиції для уникнення різночитань. Ми в Міндовкілля переконані, що закон стане дієвим правовим інструментом із запобігання, зменшення та контролю забруднення, що виникає в результаті промислової діяльності в Україні", – прокоментував заступник міністра з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Руслан Стрілець.

Утім, бізнес-спільнота наполягає, що багато важливих правок з їхнього боку так і не було враховано.

Серед ключових змін, крім назви, у документі міністерство назвало такі:

  1. Доопрацювали структуру проєкту закону та визначення термінів. Наприклад, уточнено назву документа дозвільного характеру – "інтегрований довкільний дозвіл";
  2. Збільшили строки отримання інтегрованого довкільного дозволу для різних видів діяльності;
  3. Доповнили й уточнили статті:
    - про зупинення, анулювання та оскарження інтегрованого довкільного дозволу;
    - про можливість надання відступу, термінів подання заяви на отримання інтегрованого дозволу.
  4. Врахували пропозиції народних депутатів щодо висновків зацікавлених органів і роботи узгоджувальної комісії, коментарі громадськості та пропозиції ГНЕУ щодо моніторингу викидів тощо.

Нагадаємо, що закон має імплементувати положення Директиви ЄС 2010/75/ЄС про промислові викиди, що є зобов’язанням України за Угодою про асоціацію з ЄС.

Раніше ЕкоПолітика повідомляла, що 16 лютого Верховна Рада провалила скандальний законопроєкт "Про промислове забруднення".

Законопроєкт украй негативно сприйняли представники бізнесу. Зокрема, документ розкритикували в Європейській бізнес-асоціації, "Укрметалургпромі" та Федерації роботодавців України.

Напередодні ЕкоПолітика проаналізувала текст законопроєкту №4167, який після провалу в Раді доопрацювали до повторного першого читання.

Читайте також
Стали відомі 3 головних оновлення у Директиві ЄС щодо промислового забруднення
Стали відомі 3 головних оновлення у Директиві ЄС щодо промислового забруднення

У країн Євросоюзу є 22 місяці на імплементацію нових норм та підходів

НДТМ та інтегровані дозволи: як в ЄС проводили екомодернізацію промисловості
НДТМ та інтегровані дозволи: як в ЄС проводили екомодернізацію промисловості

Перехід підприємств Євросоюзу на нові екологічні рейки триває вже не перший десяток років

Як підприємству отримати інтегрований довкіллєвий дозвіл: у Міндовкіллі розповіли
Як підприємству отримати інтегрований довкіллєвий дозвіл: у Міндовкіллі розповіли

Його впровадження передбачене євроінтеграційними зобов’язаннями України

Закон про промзабруднення посилив тиск на промисловість у воєнний час, -  Fastmarkets
Закон про промзабруднення посилив тиск на промисловість у воєнний час, -  Fastmarkets

Це стосується як часової, так і економічної компоненти екомодернізації