Екоактивісти закликають PepsiCo взяти на себе зобовʼязання зробити принаймні 50% упаковки багаторазовою або заповнюваною до 2030 року, адже компанія має встановити ціль поповнення та повторного використання до кінця 2022 року.
PepsiCo закликають встановити більш амбітні цілі, ніж Coca-Cola, яка взяла на себе зобов’язання зробити 25% своєї упаковки багаторазовою або заповнюваною до 2030 року, повідомляє Greenpeace.
Суперництво між компаніями з виробництва напоїв налічує більше століття. Обидва бренда поставляють більшість продукції в одноразових контейнерах, часто зроблених із пластику. В матеріалі зазначили, що цей метод розповсюдження газованої води є нежиттєздатним, енергоємним, забруднює наші громади та сприяє зміні клімату.
Протягом останніх чотирьох років Coca-Cola, PepsiCo, Nestle і Unilever були названі найбільшими забруднювачами пластиком за результатами аудиту світових брендів.
“Їх пластикові відходи можна знайти скрізь – у їжі, яку ми їмо, у наших напоях, у повітрі, яким ми дихаємо, вчені навіть виявили мікропластик у нашій крові та наших легенях”, – пише Greenpeace.
До недавнього часу компанії намагалися збільшити вміст переробленого пластику, щоб протидіяти забрудненню.
У лютому 2022 року Coca-Cola взяла на себе зобов’язання зробити щонайменше 25% своєї упаковки багаторазовою до 2030 року. Це перший раз, коли великий бренд взяв на себе будь-які зобов’язання щодо показників поповнення та повторного використання.
Coca-Cola стверджує, що 16% її упаковки вже можна багаторазово заповнити та використовувати, переважно в Латинській Америці. І хоча у компанії попереду довгий шлях до лідерства у боротьбі з пластиковим забрудненням, Coca-Cola значно випереджає Pepsi, яка має нульову поточну кількість багаторазової упаковки.
Проте у березні акціонерна неприбуткова організація AsYouSow оголосила, що Pepsi пообіцяла встановити ціль поповнення та повторного використання до кінця 2022 року. Однак наскільки амбітними будуть ці зобов’язання невідомо.
“Pepsi має величезну можливість перемогти свого давнього суперника в тому, до чого багато хто з нас готові. Люди надзвичайно стурбовані кризою пластикового забруднення та зміною клімату, які дуже взаємопов’язані. Чи скористається Pepsi цим моментом і переможе Coca-Cola в гонці поповнення та повторного використання, чи вони вийдуть із слабкою відданістю, яка пригнічить та розчаровує нас, наприкінці 2022 року?”, – йдеться в матеріалі.
Повторне використання і поповнення вимагатиме купівлі-продажу від клієнтів, інфраструктури поповнення/повторного використання, змін політики та навіть співпраці між великими брендами, такими як Coca-Cola та Pepsi. Це необхідно для зупинення хвиль одноразового пластику, що стікає в наші океани щодня.
“Проблема з пластиком величезна, вона впливає на всіх нас, і настав час багатомільярдним корпораціям, які спричинили цю кризу, дійсно щось зробити, щоб її виправити”, – зазначив Greenpeace.
Нагдаємо, PepsiCo відмовиться від первинного пластику в упаковці чіпсів до 2030 року.
Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, Coca-Cola HBC стане вуглецево нейтральною компанією до 2040 року.