Глобальні рішення з регулювання використання пластику під питанням після невдачі на перемовинах ООН в Женеві. Тож низка світових виробників продуктів та пакування узгодили власну Plastics Agenda for Business 2030.
Як повідомляє Reuters, серед підписантів – PepsiCo, Nestle та Unilever.
"Пластиковий" альянс об’єднав корпорації, які прагнуть до обмеження впливу глобального потепління. Разом компанії виробляють 20% світового пластикового пакування. Проте за період 2018-2024 рр. вони збільшили використання перероблених матеріалів втричі.
"Обнадійливо бачити, як транснаціональні корпорації публічно підтверджують свої зобов’язання щодо використання пластику. Але довіра тепер залежить від доказів, а не від нових обіцянок", –видання наводить слова Келлі Купера, консультанта зі сталого розвитку та співавтора дослідження Гарварду про вплив політичних змін на корпоративну стійкість.
"Зелене мовчання"
Кліматичні ініціативи корпорацій зараз зазнають побічного тиску від політики Білого дому. Через скасування адміністрацією Трампа низки екологічних програм бізнеси відчувають неприйняття своєї політики сталого розвитку. Вони побоюються й осуду активістів. Тож публічні декларації екологічного прогресу корпорації воліють замовчувати. Про це свідчить дослідження Гарварду, а подібну стратегію бізнесу науковці називають "зеленим мовчанням".
Проте така ініціатива бізнесів поза діями урядів може стати прецедентом. Це свідчить про готовність ринку до змін, тож може підготувати ґрунт до масштабування підходів з обмеження пластику на рівні держав та міжнародних інституцій.
ЕкоПолітика писала про перебіг перемовин щодо обмеження використання пластику. Також в Європі планували узгодити збільшення використання переробленого пластику у виробництві авто до 25% за десять років.