В Україні з певними обмеженнями відновили роботу Реєстру з ОВД, що дозволить бізнесу продовжити процедуру, а громадськості брати участь у прийнятті рішень.
Обмеження, щоб убезпечити інформацію, діятимуть під час воєнного стану, повідомляє Міндовкілля у Facebook.
Робота Реєстру у такому форматі також дозволить громадськості реалізувати право на доступ до екологічної інформації.
Вхід до кабінету користувача відновлений за електронним цифровим підписом, а завантаження документації здійснюється у звичному режимі.
“При заповненні даних по реєстраційній справі ОВД у розділі "Назва справи" та "Опис планованої діяльності" місце розташування планованої діяльності не зазначається. Також не потрібно відмічати місце провадження планованої діяльності на сервісі Google maps”, – пояснює Міндовкілля.
Строки громадського обговорення продовжені від дати закриття Реєстру (22.03.2022) до дня його відкриття.
У друкованих засобах масової інформації повторно публікувати повідомлення про плановану діяльність та оголошення про початок громадського обговорення звіту з ОВД не потрібно.
Відтепер громадськість може відслідковувати хід процедур ОВД у реєстрі та отримувати документи з ОВД за запитом після ідентифікації особи.
“Представники громадськості можуть надавати зауваження та пропозиції до планованої діяльності протягом 25 робочих днів, звіти з ОВД якої завантажені у Реєстр після 22.03.2022”, – йдеться в матеріалі.
Строк обговорення за тими справами, де громадське обговорення розпочалося до 22.03.2022 продовжений на ту кількість робочих днів, на яку був закритий реєстр. Це стосується і справ з ОВД, які були на стадії "Повідомлення про плановану діяльність".
Нагадаємо, екологи з міністерства та облрад обговорили проведення ОВД під час війни.
Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, президентка ПАЕУ Людмила Циганок заявила, що всі видані під час війни висновки ОВД можуть скасувати через одну формальну причину.