В Індії зробили важливий крок до декарбонізації важкого транспорту impakter.com

В Індії зробили важливий крок до декарбонізації важкого транспорту

Катерина Бєлоусова

Двигуни FPT використовують стехіометричне згоряння для оптимізації споживання палива та зниження шуму у порівнянні зі звичайними дизельними двигунами

Індійська компанія Blue Energy Motors (Blue Energy) підписала договір з Iveco FPT Industrial (FPT), Італія, щодо впровадження перших в Індії вантажівок, що працюють на зрідженому природному газі (СПГ).

Технологія дозволить скоротити витрату палива на 40% у порівнянні з дизельним еквівалентом на індійському ринку, а викиди вуглецю – на  28%, повідомляє Gasworld.

Blue Energy прагне декарбонізувати важкий транспортний сектор країни.

Вантажівки, що працюють на зрідженому природному газі, можуть допомогти зменшити викиди в сільській місцевості, де загальний парк вантажівок налічує близько 3,5 мільйонів автомобілів.

Угода компаній передбачає, що двигуни N67 NG BSVI від FPT, з технологією вантажівок з нульовим рівнем викидів, будуть запроваджені до кінця 2022 року.

Ці двигуни використовують стехіометричне згоряння для оптимізації споживання палива та зниження шуму у порівнянні зі звичайними дизельними двигунами. Тобто  горіння без надлишку або нестачі повітря, коли весь доступний кисень повністю споживається. 

"Ця угода є надзвичайно важливою для FPT Industrial зараз і в майбутньому, оскільки ми хочемо, щоб наші передові технології відігравали ключову роль у підтримці екологічного переходу одного з найбільших у світі ринків транспортних засобів", – сказав Сільвен Блез, президент бізнес-підрозділу Iveco Group Powertrain.

"Ми віримо, що боротьба зі зміною клімату є фундаментальною для майбутнього всіх нас, і Blue Energy прагне стати частиною цієї кліматичної ініціативи та вірить у сталість, що ґрунтується на інноваціях", — заявив Аніруд Бхувалка, генеральний директор Blue Energy. – “В Індії уряди, власники автопарків та інші зацікавлені сторони вимагають рішень із майже нульовим рівнем викидів, і з двигунами FPT на природному газі ми можемо забезпечити це рішення вже зараз".

Нагадаємо, міністри охорони довкілля 27 країн-членів Євросоюзу погодили скорочення викидів вуглекислого газу від нових автомобілів до нуля у 2035 році.

Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, галузь великовантажних транспортних засобів має значний потенціал для досягнення цілей ЄС зі скорочення викидів щонайменше на 55% до 2030 року.

Читайте також
Європейський автопром закликає ЄС не знижувати ціль у 25% переробленого пластику для нових авто
Європейський автопром закликає ЄС не знижувати ціль у 25% переробленого пластику для нових авто

За останні 5 років потужності з переробки пластику в ЄС зросли більш ніж на 55%, але значна частина з них залишається недовикористаною через низький попит

У ЄС хочуть послабити правила дотримання автовиробниками норм викидів СО2
У ЄС хочуть послабити правила дотримання автовиробниками норм викидів СО2

Ці зміни мають бути прийняті урядами та законодавцями Євросоюзу

В Україні заарештували елітне ретроавто, яке не відповідало екологічним стандартам Євро-2
В Україні заарештували елітне ретроавто, яке не відповідало екологічним стандартам Євро-2

Власником цього люксового англійського раритету в Україні виявився мешканець Львівської області

Верховна Рада відтермінувала перехід на Євро-6 на 2 роки
Верховна Рада відтермінувала перехід на Євро-6 на 2 роки

Це вже друге перенесення дати після підписання Угоди про асоціацію з ЄС