В Індії відкрили першу в країні дорогу з використанням металургійних шлаків на трасі NH-66, яка з’єднує Мумбаї з Гоа, завдяки технології CSIR-CRRI Transformative Steel Slag Road.
Для будівництва 1 км дороги використали 80 000 тонн сталевого шлаку CONARC Steel, повідомляє The Financial Express.
Зазначається, що технологія може відкрити нову віху у сталому будівництві доріг, зокрема завдяки переробці промислових відходів на цінні ресурси.
Головний науковий співробітник CSIR-CRRI та керівник проєкту Сатіш Панді підкреслив, що дорога з бітумного сталевого шлаку має на 28% меншу товщину порівняно з традиційним бітумним покриттям. Окрім того, нові секції на 32% економічніші, ніж класичні дороги та більш довговічні.
Директор CSIR-CRRI доктор Маноранджан Паріда розповів, що в рамках дослідницького проєкту також розробляють національні рекомендації щодо використання обробленого сталевого шлаку в будівництві доріг.
Нагадаємо, на Одещині у Подільському районі почали відновлювати дорогу з використанням золи, що зменшило витрати на виконання робіт на 30%.
Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, компанія "ДТЕК Енерго" першою в Україні побудувала 900 м дороги в районі Бурштинської ТЕС з використанням золошлаків – продукту згоряння вугілля.