Український магазин почав створювати мерч зі старого одягу Laska

Український магазин почав створювати мерч зі старого одягу

Олена Яценьо

Українські компанії відмовляться від корпоративного одягу

Київський благодійний магазин "Ласка" разом із креативною агенцією Bickerstaff.356 запустили екопроєкт Laska Upcycle Merch, у межах якого з уживаного одягу створюватимуть мерч для українських компаній.

Про запуск ресайкл-проєкту повідомили на фейсбук-сторінці магазину "Ласка".

Там зауважили, що щороку на звалищах опиняється понад 50 мільйонів тонн викинутого одягу, який може розкладатися кілька десятків років.

"Серед одноразових суконь із блискітками та безкінечних топів знайдеться чимало мерчу: худі та футболки з логотипом компанії, де ти працюєш, працював або так і не зміг працювати. Одяг, який не встиг прожити гідного життя, а відразу опинився на дачі для миття вікон чи лежить на полиці, поки його не відправлять на звалище", — ідеться в повідомленні.

З огляду на масштаби цієї проблеми автори проєкту вирішили переосмислити мерч для брендів і запустили проєкт Laska Upcycling Merch, у якому вже використаному корпоративному одягу дають друге життя — життя мерчу.

"Ми допомагаємо небайдужим екосвідомим компаніям підтримувати внутрішню культуру й берегти планету від зайвого виробництва та відходів", — зазначили автори ініціативи.

Кожен може замовити власну партію брендованих речей. "Ласка" разом із Printostan наносять логотипи бренду фарбою на водній основі (є безпечнішою для довкілля) на вживаний одяг.

До проєкту вже приєдналося більш як 20 українських компаній, серед яких — "Планета кіно", Comfy, "Косатка", Ajax, Banda, "Україна без сміття" та інші.

Фото першої колекції зробили на сортувальній станції "Україна без сміття".

Про проблему обсягів корпоративного одягу також зняли "комічно-драматичний дачний мюзикл".

Долучитися до ініціативи можна за посиланням.

Виконати замовлення до 50 одиниць команда проєкту обіцяє впродовж місяця, для гуртових замовлень знадобиться більше часу.

Раніше ЕкоПолітика писала, як можна позбутися непотрібного одягу без шкоди довкіллю. Загалом є три шляхи: ресайклінг, апсайклінг і фрісайклінг, які відповідають свідомому споживанню та циркулярній економіці, в основі яких концепція Reduce-Reuse-Recycle (споживати менше – використовувати повторно – переробляти).

Читайте також
Вчені створили покриття з сажі, яке утримує тепло ефективніше за нанотрубки
Вчені створили покриття з сажі, яке утримує тепло ефективніше за нанотрубки

Технологію можна використовувати у великих обігрівачах або котлах для сушіння великої кількості промислової продукції

В Іспанії компанія продає компоненти зі старої техніки та виготовляє меблі зі сміття
В Іспанії компанія продає компоненти зі старої техніки та виготовляє меблі зі сміття

Загальний дохід компанії у 2021 році склав близько €800 000 євро, а у 2022 році має збільшитися на 35%

Бренд Gianni запустив платформу перепродажу одягу
Бренд Gianni запустив платформу перепродажу одягу

Індустрія моди відповідає за щонайменше 10% усіх викидів парникових газів

Де у Львові здати паперові відходи на переробку: добірка локацій
Де у Львові здати паперові відходи на переробку: добірка локацій

Як працюють пункти прийому макулатури під час війни