Перевізникам заборонили виїжджати з України на транспорті з застарілими екостандартами shutterstock

Перевізникам заборонили виїжджати з України на транспорті з застарілими екостандартами

Катерина Бєлоусова

Якщо у свідоцтві про реєстрацію є відмітка класу екологічності – сертифікат надавати не потрібно

В Україні з 1 вересня перевізникам заборонили виїжджати за кордон на пасажирських транспортних засобах, у відомостях яких не вказано клас екологічності, або вказано клас “ЄВРО-1”.

Подати заявку на перетину кордону "18-60" стало неможливо, повідомляє “ДСБТ-УКРТРАНСБЕЗПЕКА” у Telegram.

Як відомо, "Євро-1" — екологічний стандарт, що регулює вміст шкідливих речовин у вихлопних газах.

Зазначається, що підпункт 2 пункту 7 Ліцензійних умов передбачає, що заява на отримання ліцензії має включати підтверджувальні документи, додатково до документів, які передбачені статтею 11 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності". До цих підтверджувальних документів входять відомості про транспортні засоби, зазначені у додатку 3 до цих умов.

В повідомленні пояснили, що норми передбачають надання інформації про клас екологічності транспортного засобу, а також завірені заявником копії свідоцтв про його реєстрацію та, за необхідності, тимчасових реєстраційних талонів.

Зазначається, що протерміновані документи на подачу сертифікатів не приймаються. Якщо у свідоцтві про реєстрацію є відмітка класу екологічності – сертифікат надавати не потрібно.

Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, на думку аналітиків з DiXi Group, запровадження в Європі нових стандартів щодо викидів вуглецю від автотранспорту, зокрема заборона на нові авто з двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року, може вплинути на українські норми викидів.

Читайте також
Уряди ЄС близькі до узгодження мети щодо вмісту переробленого пластику у нових авто, – ЗМІ
Уряди ЄС близькі до узгодження мети щодо вмісту переробленого пластику у нових авто, – ЗМІ

Дослідження потенційних цілей для сталі та алюмінію підготують до кінця 2026 року

Європарламент підтримав послаблення для автовиробників, запропоноване Єврокомісією
Європарламент підтримав послаблення для автовиробників, запропоноване Єврокомісією

Для набуття чинності законопроєкт тепер потребує офіційного схвалення Радою ЄС

Європейський автопром закликає ЄС не знижувати ціль у 25% переробленого пластику для нових авто
Європейський автопром закликає ЄС не знижувати ціль у 25% переробленого пластику для нових авто

За останні 5 років потужності з переробки пластику в ЄС зросли більш ніж на 55%, але значна частина з них залишається недовикористаною через низький попит

У ЄС хочуть послабити правила дотримання автовиробниками норм викидів СО2
У ЄС хочуть послабити правила дотримання автовиробниками норм викидів СО2

Ці зміни мають бути прийняті урядами та законодавцями Євросоюзу