У кількох містах України встановили борди з дикими червонокнижними тваринами про сталий туризм і гармонійний відпочинок на природі.
Відповідні фото бігбордів опублікували на сторінці Всесвітнього фонду природи WWF-Україна у Facebook.
Мета соціальної реклами — закликати мільйони українців до вивчення "дикого" туристичного етикету.
Із сотень бордів, скролів і сітілайтів “промовляють” ведмідь, рись, зубр і сова з фотоколекції WWF.
Така соцреклама з'явилася в Києві, зокрема вздовж Житомирської траси, що прямує до Карпат, Львові, Рівному, Івано-Франківську, Тернополі, Хмельницькому та Чернівцях.
Зазначається, що партнер, який допоміг WWF реалізувати цю ідею, — BigMedia — найбільший сейлс-хауз зовнішньої реклами в Україні.
У мережі користувачі в захваті від такої ідеї та активно поширюють публікацію.
Раніше ЕкоПолітика повідомляла, що зоозахисники з WWF-Україна розповіли, як діяти, якщо помітили дитинча дикої тварини.