Транснаціональна компанія із замовлення поїздок Uber звернулася до керівництва Євросоюзу з проханням до 2030 року запровадити заборону на використання автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння для корпоративних автопарків.
Про це повідомляє Euronews.
Поряд із цим, Uber також пропонує встановити обов'язкові цілі щодо збільшення частки електромобілів (EV) на ринку, щоб стимулювати попит і скоротити викиди від автотранспорту.
За даними компанії, на корпоративні автопарки, включаючи лізингові, орендні компанії та служби таксі, припадає 71% усіх викидів від нових автомобілів. В Uber стверджують, що електрифікація прискорить досягнення нульового рівня викидів в ЄС до 2050 року і пропонує досягнути 100% цільового показника найпізніше до 2035 року.
Анабель Діаз, віцепрезидентка Uber в регіоні EMEA, заявила, що корпоративні автопарки повинні бути об'єктом підвищеної уваги через їхній надмірний вплив на клімат і мають стати каталізатором для широкої електрифікації.
У керівництві Uber додали, що компанія не в змозі самостійно досягти цілей нульових викидів, і закликали Європейську Комісію проводити "послідовну політику" для залучення "значних інвестицій" та допомогти знизити вартість переходу на електромобілі.
Вони впевнені, що, крім обов'язкових цілей, необхідно забезпечити й адекватні стимули для полегшення кліматичного переходу.
"В Амстердамі кожен, хто купує електромобіль, має право вимагати встановлення зарядного пристрою біля свого будинку, а в Лісабоні було знижено ПДВ на громадські зарядки, щоб наблизити їх до паритету з домашніми зарядками", – навели приклади у своїй заяві Uber.
У серпні ЕкоПолітика писала про те, що автовиробники відтерміновують повний перехід на електрокари й поступово відмовляються від амбітних планів щодо повної електрифікації своїх лінійок авто.