Uber закликав ЄС заборонити автомобілі з ДВЗ для корпоративних автопарків до 2030 року

Uber закликав ЄС заборонити автомобілі з ДВЗ для корпоративних автопарків до 2030 року shutterstock

Ганна Велика

Така пропозиція є кроком вперед у порівнянні із законодавством ЄС

Транснаціональна компанія із замовлення поїздок Uber звернулася до керівництва Євросоюзу з проханням до 2030 року запровадити заборону на використання автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння для корпоративних автопарків.

Про це повідомляє Euronews.

Поряд із цим, Uber також пропонує встановити обов'язкові цілі щодо збільшення частки електромобілів (EV) на ринку, щоб стимулювати попит і скоротити викиди від автотранспорту.

За даними компанії, на корпоративні автопарки, включаючи лізингові, орендні компанії та служби таксі, припадає 71% усіх викидів від нових автомобілів. В Uber стверджують, що електрифікація прискорить досягнення нульового рівня викидів в ЄС до 2050 року і пропонує досягнути 100% цільового показника найпізніше до 2035 року.

Анабель Діаз, віцепрезидентка Uber в регіоні EMEA, заявила, що корпоративні автопарки повинні бути об'єктом підвищеної уваги через їхній надмірний вплив на клімат і мають стати каталізатором для широкої електрифікації.

У керівництві Uber додали, що компанія не в змозі самостійно досягти цілей нульових викидів, і закликали Європейську Комісію проводити "послідовну політику" для залучення "значних інвестицій" та допомогти знизити вартість переходу на електромобілі.

Вони впевнені, що, крім обов'язкових цілей, необхідно забезпечити й адекватні стимули для полегшення кліматичного переходу.

"В Амстердамі кожен, хто купує електромобіль, має право вимагати встановлення зарядного пристрою біля свого будинку, а в Лісабоні було знижено ПДВ на громадські зарядки, щоб наблизити їх до паритету з домашніми зарядками", – навели приклади у своїй заяві Uber.

У серпні ЕкоПолітика писала про те, що автовиробники відтерміновують повний перехід на електрокари й поступово відмовляються від амбітних планів щодо повної електрифікації своїх лінійок авто.

Читайте також
10 найкращих електромобілів за першу частину 2025 року
10 найкращих електромобілів за першу частину 2025 року

Лідерами топу стали електромобілі корейського автопрому

Кожне друге авто, придбане українцями у серпні, було електричним
Кожне друге авто, придбане українцями у серпні, було електричним

Найбільшу частку купівлі електромобілів займає "свіжий" імпорт — переважно з Китаю та США, – Мінфін

Які області України лідирують за продажем електромобілів
Які області України лідирують за продажем електромобілів

Українці найчастіше купують електротранспорт китайського виробництва

Українці встановили рекорд з купівлі електромобілів: чому зріс попит?
Українці встановили рекорд з купівлі електромобілів: чому зріс попит?

В Україні придбали майже на 23% більше електромобілів, ніж рік тому