Автомобільний гігант Toyota разом з партнерами працюватиме над розробкою легких електричних вантажівок на паливних елементах з метою виведення їх у Японію 2023 року.
Для транспортних засобів однією з вимог стане швидка заправка, повідомляє CNBC.
До розробки долучаться Isuzu, Hino Motors і Commercial Japan Partnership Technologies Corporation.
Одним із потенційних сегментів використання транспортних засобів на паливних елементах може бути сектор супермаркетів і магазинів, де, як зазначили в Toyota, легким вантажівкам потрібно їздити на великі відстані протягом тривалого часу, щоб виконувати кілька операцій доставки за один день.
"Використання технології FC паливних елементів, яка працює на водні з високою щільністю енергії та має нульові викиди CO2 під час водіння, вважається ефективним за таких умов експлуатації", – йдеться в матеріалі.
За словами компанії, вихід на ринок запланований на січень 2023 року, коли легкі вантажівки на паливних елементах будуть використовуватися на ділянках розподілу в префектурі Фукусіма та інших проєктах у Токіо.
Toyota почала працювати над розробкою автомобілів на паливних елементах, де водень з бака змішується з киснем, виробляючи електрику, ще в 1992 році. В компанії зазначили, що такі автомобілі на паливних елементах не викидають нічого, крім води з вихлопної труби.
Також Toyota долучилася до розробки великих автомобілів на водневих паливних елементах, зокрема до автобуса Sora та прототипів великотоннажних вантажівок. Окрім паливних елементів, Toyota розглядає можливість використання водню в двигунах внутрішнього згоряння.
Suzuki, Daihatsu, Toyota і CJPT оголосили про плани вивести на ринок міні-комерційні автомобілі з акумуляторною батареєю у 2023 фінансовому році.
"Міні-комерційний фургон BEV, електричний автомобіль на акумуляторі, розроблений цими чотирма компаніями, використовуватиметься партнерами в проєктах соціального впровадження в префектурі Фукусіма та Токіо", — йдеться в повідомленні.
В матеріалі зазначили, що попри те, що Toyota добре відома своїми гібридними автомобілями та автомобілями на водневих паливних елементах, вона також намагається просунутися на зростаючому конкурентному ринку електричних батарей, де такі фірми, як Tesla та Volkswagen, борються за позиції.
У червні 2022 року Toyota оголосила про відкликання понад 2000 своїх повністю електричних позашляховиків bZ4X.
Нагадаємо, індійська компанія Blue Energy Motors підписала договір з Iveco FPT Industrial, Італія, щодо впровадження перших в Індії вантажівок, що працюють на зрідженому природному газі.
Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, нідерландська компанія Lightyear створила перший в світі сонячний електромобіль, який матиме додатковий запас ходу від сонця на 70 кілометрів.