У Німеччині хочуть декарбонізувати сектори автомобільного транспорту та опалення завдяки використанню зеленого водню.
Очікується, що уряд країни затвердить відповідну національну водневу стратегію до кінця липня, передає Hydrogen Central.
В матеріалі підкреслили, що використання зеленого водню в автомобільному транспорті та опаленні є суперечливим. Адже це потребуватиме більше енергії, ніж перехід на електрику.
“Багато експертів та кліматичних активістів називають використання водню в опаленні та автомобільному транспорті нереалістичним "фіктивним" рішенням, яке підтримується індустрією викопного палива”, – розповіли в Hydrogen Central.
Зазначається, що вперше водневу стратегію Німеччини розробили у 2020 році. Нарощування водневої економіки вважається ключовим елементом досягнення національних кліматичних цілей.
В матеріалі підкреслили, що у новій стратегії до 2030 підвищується цільова потужність внутрішнього електролізера для виробництва зеленого водню до щонайменше 10 ГВт з попередніх 5 ГВт. Окрім того, до 2027-2028 років планується прокласти 1800 кілометрів трубопроводів.
Нагадаємо, канцлер Німеччини Олаф Шольц заявив, що в країні побудують нові газові електростанції, які працюватимуть на водні.
Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, на головних дорогах Європи, зокрема Німеччини, побудують мережу з понад 100 водневих станцій для важкого транспортну.