Компанія Nestle удвічі зменшить обсяг викидів парникових газів від своєї діяльності до 2030 року, а до 2050 року планує досягти нульового балансу викидів. Для цього у компанії зосередяться на трьох основних кроках — регенеративне сільське господарство, нові підходи виробництва й транспортування, трансформація упаковки.
Про це повідомила пресслужба компанії.
Нульовий рівень викидів означає, що компанія рухається до суттєвого скорочення викидів на всьому шляху виробництва та постачання продуктів харчування, а залишки викидів Nestle компенсуватиме за допомогою проєктів з відновлення ґрунтів та лісів.
- Перехід до регенеративного сільського господарства
Більше двох третин усіх викидів Nestle утворюються внаслідок виробництва сільськогосподарської продукції, яку компанія використовує. Її постачають 500 тис. фермерських господарств, з якими компанія працює напряму. Також ще від 4,5 млн господарств з усього світу продукція надходить через інших постачальників. Для скорочення сільськогосподарських викидів Nestle разом із своїми постачальниками буде змінювати процес виробництва харчових продуктів. Перехід від інтенсивного господарства до використання регенеративних підходів буде впроваджено для захисту природи та підвищення доходів фермерів.
- Переосмислення підходів до виробництва й транспортування
До 2025 року усі 800 об’єктів Nestle в усьому світі перейдуть на використання електроенергії виключно з відновлюваних джерел.
Крім того, у 2020 році три фабрики Nestle в Україні досягли цілі нульового рівня "відходів на полігон", що утворюються в процесі виробництва.
- Трансформація упаковки
Згідно з планом, компанія також працює над екологічністю пакування своєї продукції. До 2025 року упаковка всієї продукції Nestle буде придатною до повторного використання або переробки.
Nestle в Україні вже сьогодні впроваджує зміни — так, вже 98% упаковки кондитерських виробів компанії є придатними до переробки, а упаковка цукерок "Світоч" в коробках готова до переробки на 100%.
Зміна упаковки — це лише один з необхідних кроків для запровадження циркулярної економіки. Для цього Nestle спільно з компанією Veolia об’єднали зусилля та інвестували 57 млн гривень у пілотний проєкт із сортування відходів та розбудови інфраструктури у трьох невеликих містах під Києвом — Макарів, Нові Петрівці та Старі Петрівці, населення яких складає близько 28 тис. жителів.
"Наша компанія взяла на себе зобов'язання — до 2025 року перейти на упаковку з матеріалів, придатних до переробки або повторного використання. Проте для ефективного розв’язання проблеми недостатньо лише створити інноваційне пакування, важливо побудувати ефективну систему збору та переробки відходів на національному рівні. Україна знаходиться на ранніх етапах впровадження циркулярної економіки. Для нас цей проєкт — тест для створення загальнонаціональної системи розширеної відповідальності виробника", — заявив генеральний директор Nestle в Україні та Молдові Алессандро Дзанеллі.
Компанія поставила за мету — здорові ґрунти, нульові викиди та використання екологічно вироблених какао та кави. Вже зараз для досягнення цієї мети залучено цифрові технології, нові способи аналітики та автоматизації даних, штучний інтелект.
Як повідомляла ЕкоПолітика, у США виробник безалкогольних напоїв Coca-Cola планує почати використовувати пляшки з повністю переробленого пластику. Нові пляшки надійдуть у продаж у країні протягом 2021 року.