"Нам цим дихати": в Україні запустили масштабну інформаційну кампанію проти спалювання листя

"Нам цим дихати": в Україні запустили масштабну інформаційну кампанію проти спалювання листя

Олекса Франко

Кампанію розгорнули на телеканалах "Інтер" та "Україна", а "агентами змін" виступили діти

Amplifi Ukraine та Isobar Ukraine разом із громадською організацією "Центр розвитку інновацій" та ПРООН запустили масштабну інформаційну кампанію "Нам цим дихати" проти спалювання листя й бур'яну.

Про це йдеться в пресрелізі ініціаторів всеукраїнського соціального проєкту. Ініціатори національної кампанії "Нам цим дихати" заохочують населення до альтернативних методів перероблювання бур’янів, а саме компостування.

За даними дослідження Gradus, 39,4% українців продовжують спалювали суху рослинність, а 52% паліїв навіть не знають про небезпеку від такого способу.

Щоб достукатися до потенційних паліїв, кампанію розгорнули головно на телеканалах "Інтер" та "Україна", а "агентами змін" виступили діти, оскільки, згідно зі статистикою, 20% людей, які перестали палити бур’ян, зробили це на прохання дітей та онуків.

"Ми впевнені, що глобальну проблему потрібно розв'язувати на глобальному рівні. Тому ми вивчили аудиторію наших "паліїв" і розібралися, як до них достукатися. Розмову зі старшим поколінням ми ведемо через соціальні ролики та освітні сюжети на їхніх улюблених телеканалах медіагруп "Інтер" та "Україна". Аудиторію середнього віку ми залучимо через диджитальні ресурси Google, Facebook, а також цілу низку локальних лідерів на кшталт Gismeteo, Megogo, Admixer, Starlight Digital тощо. А молодь? Її ми "вербуватимемо" в агентів змін, адже, згідно з даними Gradus, 20% людей, які перестали палити бур’ян, зробили це на прохання дітей та онуків", – розповіла Юлія Карпушина, СЕО Amplifi Ukraine, ініціаторка проєкту.

Шлях команди проєкту "Нам цим дихати" – емоційна комунікація з кожним з обраних сегментів цільової аудиторії: 1) старшого покоління із господарством і 2) дітей та онуків для впливу на бабусь, дідусів та інших родичів.

За словами Анни Жуковської, СЕО Isobar Ukraine, креативну ідею проєкту надихнула позиція "Онуки – то святе", бо турбота про майбутнє онуків мотивує старше покоління сильніше за турботу про власний добробут.

"Разом із продакшеном Cashmere Films наша команда створила серію роликів із головними героями – дітьми. Граючись на задимлених дитячих майданчиках, вони закликають бабусь та дідусів не спалювати листя та бур’ян, а послуговуватися альтернативним методом – компостуванням. Наше завдання – не залякати українців, а дати їм корисну альтернативу", – зазначила Жуковська.

Як правильно компостувати листя навчать прості та зрозумілі листівки-інструкції, які поширять серед близько 100 чинних громад України.

"Ефективність кампанії ми виміряємо за допомогою ще одного дослідження від Gradus. Його компанія зробить після першого весняного флайту проєкту, а результати ми дізнаємося вже в травні. Другий флайт заплановано на вересень 2021 року, адже тоді люди спалюють опале листя", – додала Жуковська.

До створення кампанії також долучилися Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України, дослідницька компанія Gradus та локальні й глобальні диджитальні ресурси.

Для дослідження Gradus в межах проєкту, проведеного на замовлення Amplifi Ukraine та Isobar Ukraine, опитали понад 1200 учасників онлайн-панелі Gradus у віці 14- 65 років, які мешкають у селах та містах.

Напередодні ЕкоПолітика розбиралася у своєму матеріалі, як можна змінити ситуацію, що загрожує та чи можуть багатотисячні штрафи зупинити паліїв.

Читайте також
Український виробник цементу знизив викиди СО2 до 578 кг на тонну продукції
Український виробник цементу знизив викиди СО2 до 578 кг на тонну продукції

Це черговий етап декарбонізації процесів виготовлення цементу, товарного бетону і залізобетонних виробів

Німеччина змінює два фундаментальних принципи схеми субсидування ВДЕ
Німеччина змінює два фундаментальних принципи схеми субсидування ВДЕ

Також вже є деталізований план будівництва резервних електростанцій

Країни ЄС йдуть у "хибному напрямку" при зниженні рівня вуглекислого газу, – ECNO
Країни ЄС йдуть у "хибному напрямку" при зниженні рівня вуглекислого газу, – ECNO

Аналітики впевнені, що для досягнення кліматичної мети зі скорочення викидів парникових газів потрібно подвоїти інвестиції у заходи “зеленого переходу”

Данія запроваджує перший у Європі податок на викиди СО2 у сільському господарстві
Данія запроваджує перший у Європі податок на викиди СО2 у сільському господарстві

Фермери будуть зобов’язані його сплачувати, починаючи з 2023 року