Корейський косметичний бренд випустив засіб у псевдоекопляшці. Фотофакт koreaherald.com

Корейський косметичний бренд випустив засіб у псевдоекопляшці. Фотофакт

Зоряна Бердник

У компанії перепросили та дали пояснення

Південнокорейський бренд косметики Innisfree випустив сироватку для обличчя в екофрендлі-упакованні з картону та етикеткою "Hello, I’m Paper Bottle" ("Привіт, я паперова пляшка"). Але виявилося, що "екопляшка" насправді пластиковий флакон у картонній обгортці.

Те, що паперове упаковання тільки приховує пластикову пляшку, виявила уважна покупчиня. Вона опублікувала фото у Facebook-групі, повідомляє The Korea Herald.

"Я відчула себе обдуреною, коли дізналася, що насправді пляшка пластикова. Багато з тих, хто вибрав цей продукт, хотіли знизити шкідливий вплив на навколишнє середовище. Тепер ми відчуваємо, що компанія скористалася нами, ввівши нас в оману своїм маркетинговим ходом", — зазначила користувачка.

В Innisfree заявили, що використали термін "паперова пляшка", просто щоб описати футляр для пластикового флакона. "Ми упустили той факт, що назва може ввести людей в оману, і вони будуть думати, що все упаковання зроблено з паперу. Ми перепрошуємо за ненадання точної інформації", — йдеться в заяві компанії.

Нагадаємо, що близько 40% виробників обманюють споживачів, рекламуючи свій товар і позиціонуючи його як екологічний, але насправді він таким не є.

Раніше ЕкоПолітика розповідала, як відрізнити справжню екологічну продукцію й не попастися на грінвошинг.

Читайте також
Компанія з Великої Британії замінила ВДЕ на нафту після отримання “зеленого” кредиту
Компанія з Великої Британії замінила ВДЕ на нафту після отримання “зеленого” кредиту

Принаймні в одному випадку урядова схема гарантій розвитку експорту в перехідний період сприяла грінвошингу

Грінвошинг чи подолання кризи: у світі зʼявилися “пластикові сертифікати”
Грінвошинг чи подолання кризи: у світі зʼявилися “пластикові сертифікати”

З 32 досліджених компенсаційних проєктів лише три встановлюють зв’язок між зміною клімату та споживанням пластику

Нафтового гіганта ExxonMobil звинуватили в грінвошингу
Нафтового гіганта ExxonMobil звинуватили в грінвошингу

У компанії заявили про безпідставність звинувачень

58% генеральних директорів світу зізналися у грінвошингу, – опитування Google
58% генеральних директорів світу зізналися у грінвошингу, – опитування Google

Незважаючи на ймовірність грінвошингу, 80% опитаних керівників дали своїм компаніям оцінку екологічності вище середнього