Постачальник масових логістичних послуг HOYER Group розширив спектр рішень для забезпечення європейської мережі станцій технічного обслуговування чистих альтернативних видів палива, таких як водень.
Про це в середу, 22 червня, повідомило профільне видання gasworld.
Зазначається, що HOYER, просуваючи свої зусилля, спрямовані на прискорення енергетичного переходу, прагне зарекомендувати себе як піонера в галузі інтелектуального управління запасами водневого палива на станціях технічного обслуговування.
Оскільки зелений водень вважається ключовим до досягнення цільових показників за чистим нульовим рівнем викидів у кількох галузях, що важко піддаються скороченню, таких як транспорт, нестача водневих заправних станцій у Великобританії стала об'єктом дедалі більш пильної уваги.
За даними UK H2 Mobility, нині у Великій Британії всього 14 водневих станцій для електромобілів, що працюють на паливних елементах.
Пропонуючи автоматизоване управління запасами продуктів на основі прогнозів і логістики постачання водню, HOYER прагне збільшити кількість заправних станцій, які обладнають свої об'єкти устаткуванням для заправки воднем.
"Тепер ми можемо надавати власникам мережі заправних станцій наші послуги з управління як для викопного палива, так і для альтернативних видів палива", - заявив комерційний директор із логістики газу та нафти в HOYER Group Річард Томпсон.
Додамо, що постачання водню промисловим споживачам стало великим глобальним бізнесом, і до 2018 року потреба в ньому різко зросла до більш ніж 70 мільйонів тонн на рік.
Викиди вуглекислого газу (CO2) в атмосферу становлять близько 830 мільйонів тонн на рік, тому з'явилися можливості очистити водневу промисловість шляхом виробництва газу за допомогою відновлюваних методів, таких як електроліз із використанням відновлюваної енергії.
За даними PwC, до 2030 року витрати на виробництво водню знизяться приблизно на 50%.
Нагадаємо також, що під час фахової дискусії про транспортування та зберігання водню в Україні, яку ініціювали Держенергоефективності та Energy Club, сказали, що транспортування водню через газотранспортну систему України може призвести до втрати міцності трубопроводів.