Фото – Французька транспортна компанія витратить $1,5 млрд на прискорення декарбонізації shutterstock

Французька транспортна компанія витратить $1,5 млрд на прискорення декарбонізації

Катерина Бєлоусова

Фонд має сприяти появі потужностей для промислового виробництва альтернативних видів палива

Французька транспортна компанія CMA CGM Group, що займається переважно морськими контейнерними перевезеннями, створює "Спеціальний енергетичний фонд",  у розмірі $1,5 мільярда на 5 років для прискорення енергетичного переходу.

Фонд інвестуватиме в проєкти відновлюваної енергії для всіх підприємств групи та буде співпрацювати з іншими корпораціями та дослідниками в пошуку рішень для декарбонізації, повідомляє The Maritime Executive.

Програма розпочнеться у жовтні 2022 року та зосередиться на промисловому виробництві нових видів палива, а також мобільних рішеннях з низьким рівнем викидів у морському, наземному та повітряному транспорті. 

Окрім того, портові та логістичні служби та офіси CMA зосередилися на виробництві відновлюваного палива, прискоренні декарбонізації наземних операцій, підтримці нових проєктів, створенні плану управління для офісів групи та залученні співробітників до участі в таких зусиллях, зокрема робота з додому та зміни моделей подорожей.

"Цей фонд дозволить нам робити значні інвестиції в інноваційні проєкти для декарбонізації нашого бізнесу, – сказав Родольф Сааде, голова та генеральний директор CMA CGM Group. – Ми виділили ресурси, необхідні для прискорення нашого енергетичного переходу та всієї галузі судноплавства та логістики".

В матеріалі зазначили, що CMA вже вжила заходів для впровадження суден, що працюють на зрідженому природному газі, і підтримці проєктів з виробництва альтернативного палива. Однак фонд має сприяти появі потужностей для промислового виробництва біопалива, біометану, електронного метану, безвуглецевого метанолу та інших альтернативних видів палива та забезпечення наявності достатнього обсягу для задоволення потреб групи.

Крім судноплавного флоту, фонд також прагнутиме прискорити декарбонізацію портових терміналів, складів і парку вантажівок, якими керує CMA CGM. Серед зусиль – вітрові, сонячні, біомасові та водневі рішення. Для автопарку буде розроблено план переходу з акцентом на електрифікацію.

Фонд також розширить роботу групи з науково-дослідними проєктами. Зокрема участь у Energy Observer 2, який працює над прототипом внутрішньорегіонального контейнеровоза на рідкому водні. 

Нагадаємо, у Бельгії в порту Антверпен-Брюгге виробник електролізерів Plug Power зі США у 2025 році запустить завод з виробництва 12 500 тонн “зеленого” водню щороку і потужністю 100 МВт.

Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, НАТО планує скоротити викиди на 45% до 2030 року та досягти “чистого” нуля до 2050, адже розглядає кліматичні зміни як серйозний виклик у сфері безпеки.

Читайте також
Фото – Український бізнес активно інвестує у зелену енергетику, – SUNSAY NRG
Український бізнес активно інвестує у зелену енергетику, – SUNSAY NRG

Компанії утричі більше вкладають у зелену енергетику, ніж рік тому

Фото – Більшість країн не встигають потроїти потужності ВДЕ до 2030 року, як обіцяли на COP28, – Ember
Більшість країн не встигають потроїти потужності ВДЕ до 2030 року, як обіцяли на COP28, – Ember

Розрив між планами та реальною ситуацією близький до 4 ТВт

Фото – Понад 90% нових потужностей ВДЕ зараз дешевші, ніж викопні види палива, – IRENA
Понад 90% нових потужностей ВДЕ зараз дешевші, ніж викопні види палива, – IRENA

Офшорний вітер зараз є найдоступнішим джерелом відновлюваної енергії

Фото – Флоат-вольтаїка: Індія випробовує принципово новий підхід до фотоелектрики
Флоат-вольтаїка: Індія випробовує принципово новий підхід до фотоелектрики

Поки людство шукає нові "зелені" рішення, він може докорінно змінити сонячну енергетику