Французька транспортна компанія витратить $1,5 млрд на прискорення декарбонізації

Французька транспортна компанія витратить $1,5 млрд на прискорення декарбонізації shutterstock
Катерина Бєлоусова

Фонд має сприяти появі потужностей для промислового виробництва альтернативних видів палива

Французька транспортна компанія CMA CGM Group, що займається переважно морськими контейнерними перевезеннями, створює "Спеціальний енергетичний фонд",  у розмірі $1,5 мільярда на 5 років для прискорення енергетичного переходу.

Фонд інвестуватиме в проєкти відновлюваної енергії для всіх підприємств групи та буде співпрацювати з іншими корпораціями та дослідниками в пошуку рішень для декарбонізації, повідомляє The Maritime Executive.

Програма розпочнеться у жовтні 2022 року та зосередиться на промисловому виробництві нових видів палива, а також мобільних рішеннях з низьким рівнем викидів у морському, наземному та повітряному транспорті. 

Окрім того, портові та логістичні служби та офіси CMA зосередилися на виробництві відновлюваного палива, прискоренні декарбонізації наземних операцій, підтримці нових проєктів, створенні плану управління для офісів групи та залученні співробітників до участі в таких зусиллях, зокрема робота з додому та зміни моделей подорожей.

"Цей фонд дозволить нам робити значні інвестиції в інноваційні проєкти для декарбонізації нашого бізнесу, – сказав Родольф Сааде, голова та генеральний директор CMA CGM Group. – Ми виділили ресурси, необхідні для прискорення нашого енергетичного переходу та всієї галузі судноплавства та логістики".

В матеріалі зазначили, що CMA вже вжила заходів для впровадження суден, що працюють на зрідженому природному газі, і підтримці проєктів з виробництва альтернативного палива. Однак фонд має сприяти появі потужностей для промислового виробництва біопалива, біометану, електронного метану, безвуглецевого метанолу та інших альтернативних видів палива та забезпечення наявності достатнього обсягу для задоволення потреб групи.

Крім судноплавного флоту, фонд також прагнутиме прискорити декарбонізацію портових терміналів, складів і парку вантажівок, якими керує CMA CGM. Серед зусиль – вітрові, сонячні, біомасові та водневі рішення. Для автопарку буде розроблено план переходу з акцентом на електрифікацію.

Фонд також розширить роботу групи з науково-дослідними проєктами. Зокрема участь у Energy Observer 2, який працює над прототипом внутрішньорегіонального контейнеровоза на рідкому водні. 

Нагадаємо, у Бельгії в порту Антверпен-Брюгге виробник електролізерів Plug Power зі США у 2025 році запустить завод з виробництва 12 500 тонн “зеленого” водню щороку і потужністю 100 МВт.

Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, НАТО планує скоротити викиди на 45% до 2030 року та досягти “чистого” нуля до 2050, адже розглядає кліматичні зміни як серйозний виклик у сфері безпеки.

Читайте також
Український "зелений" інвестплан на понад $31 млрд презентували у Стокгольмі
Український "зелений" інвестплан на понад $31 млрд презентували у Стокгольмі

Презентовані інвестпроєкти в межах НПЕК-2030 охоплюють, зокрема, сектори ВДЕ, декарбонізації промисловості й енергоефективності

Світові інвестори вклали близько $56 млрд в “зелені” технології у 2025 році
Світові інвестори вклали близько $56 млрд в “зелені” технології у 2025 році

Венчурні інвестиції, які складають частину фінансування кліматичних заходів, становитимуть близько $25 млрд до кінця 2025 року

Світове зростання відновлюваної енергетики все ще не відповідає кліматичним цілям, – звіт
Світове зростання відновлюваної енергетики все ще не відповідає кліматичним цілям, – звіт

У роботі над звітом “Глобальні переломні моменти” взяли участь 160 дослідників

Відновлювана енергетика 2025: аналіз та прогнози до 2030 року
Відновлювана енергетика 2025: аналіз та прогнози до 2030 року

Цьогорічний прогноз зростання "чистої" енергетики у період з 2025 до 2030 року дослідники знизили на 5% порівняно з попереднім роком