Французька транспортна компанія витратить $1,5 млрд на прискорення декарбонізації shutterstock

Французька транспортна компанія витратить $1,5 млрд на прискорення декарбонізації

Катерина Бєлоусова

Фонд має сприяти появі потужностей для промислового виробництва альтернативних видів палива

Французька транспортна компанія CMA CGM Group, що займається переважно морськими контейнерними перевезеннями, створює "Спеціальний енергетичний фонд",  у розмірі $1,5 мільярда на 5 років для прискорення енергетичного переходу.

Фонд інвестуватиме в проєкти відновлюваної енергії для всіх підприємств групи та буде співпрацювати з іншими корпораціями та дослідниками в пошуку рішень для декарбонізації, повідомляє The Maritime Executive.

Програма розпочнеться у жовтні 2022 року та зосередиться на промисловому виробництві нових видів палива, а також мобільних рішеннях з низьким рівнем викидів у морському, наземному та повітряному транспорті. 

Окрім того, портові та логістичні служби та офіси CMA зосередилися на виробництві відновлюваного палива, прискоренні декарбонізації наземних операцій, підтримці нових проєктів, створенні плану управління для офісів групи та залученні співробітників до участі в таких зусиллях, зокрема робота з додому та зміни моделей подорожей.

"Цей фонд дозволить нам робити значні інвестиції в інноваційні проєкти для декарбонізації нашого бізнесу, – сказав Родольф Сааде, голова та генеральний директор CMA CGM Group. – Ми виділили ресурси, необхідні для прискорення нашого енергетичного переходу та всієї галузі судноплавства та логістики".

В матеріалі зазначили, що CMA вже вжила заходів для впровадження суден, що працюють на зрідженому природному газі, і підтримці проєктів з виробництва альтернативного палива. Однак фонд має сприяти появі потужностей для промислового виробництва біопалива, біометану, електронного метану, безвуглецевого метанолу та інших альтернативних видів палива та забезпечення наявності достатнього обсягу для задоволення потреб групи.

Крім судноплавного флоту, фонд також прагнутиме прискорити декарбонізацію портових терміналів, складів і парку вантажівок, якими керує CMA CGM. Серед зусиль – вітрові, сонячні, біомасові та водневі рішення. Для автопарку буде розроблено план переходу з акцентом на електрифікацію.

Фонд також розширить роботу групи з науково-дослідними проєктами. Зокрема участь у Energy Observer 2, який працює над прототипом внутрішньорегіонального контейнеровоза на рідкому водні. 

Нагадаємо, у Бельгії в порту Антверпен-Брюгге виробник електролізерів Plug Power зі США у 2025 році запустить завод з виробництва 12 500 тонн “зеленого” водню щороку і потужністю 100 МВт.

Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, НАТО планує скоротити викиди на 45% до 2030 року та досягти “чистого” нуля до 2050, адже розглядає кліматичні зміни як серйозний виклик у сфері безпеки.

Читайте також
Китайська індустрія сонячної генерації б’є рекорди за продуктивністю
Китайська індустрія сонячної генерації б’є рекорди за продуктивністю

Країна побудувала повні промислові ланцюжки для досліджень, розробки та інтегрованого виробництва вітрового та сонячного фотоелектричного обладнання 

В Україні частка ВДЕ сягнула 9,8%
В Україні частка ВДЕ сягнула 9,8%

Але причина не у бурхливому рості галузі 

Чисті джерела електроенергії перетнули позначку у 40% виробленої електрики у світі
Чисті джерела електроенергії перетнули позначку у 40% виробленої електрики у світі

Вітрова та сонячна енергетика також встановили рекорд

Ferrari достроково переводить завод з газу на сонячну енергію
Ferrari достроково переводить завод з газу на сонячну енергію

Виробник поставив собі мету досягти вуглецевої нейтральності до 2030 року і планомірно до неї йде