Франція звинуватила виробників Peugeot, Renault і Volkswagen в заниженні даних про викиди Shutterstock

Франція звинуватила виробників Peugeot, Renault і Volkswagen в заниженні даних про викиди

Романа Слісар

Компанії стверджують, що їх системи контролю вихлопів відповідають всім вимогам

Влада Франції висунула звинувачення проти компаній-виробників автомобільних брендів Peugeot, Renault і Volkswagen через маніпуляції даними про вихлопах дизельних двигунів.

Про це повідомило видання Green Deal.

За даними компанії Stellantis NV, якій належить автомобільний бренд Peugeot, звинувачення стосуються автомобілів з дизельними двигунами класу "Євро-5", проданими у Франції в 2009-2015 рр.

Peugeot зобов'язали внести заставу в 10 млн євро, включаючи 8 млн на можливе відшкодування збитку. Крім того, компанія повинна надати банківську гарантію на 30 млн євро для потенційної виплати компенсацій.

В рамках того ж розслідування 10 червня в Парижі в суд викликали дві інших дочірніх компанії Stellantis – Citroen і FCA Italy.

"Компанії твердо переконані, що їх системи контролю вихлопів відповідають всім вимогам", – заявили в Stellantis.

Як відомо, компанія була утворена в січні 2021 року внаслідок злиття Fiat Chrysler Automobiles NV (FCA) і PSA Group. Повідомляється, що скандал вплинув на вартість акцій Stellantis.

Раніше французька влада висунула аналогічні звинувачення проти автовиробника Renault SA. У компанії спростували використання спеціального обладнання, яке дозволяє маніпулювати даними про забруднюючі викиди. Також повідомляється, що в травні подібні звинувачення були висунуті проти німецького автовиробника Volkswagen AG.

Як відомо, в 2015 році спалахнув "дизельний скандал" навколо Volkswagen – тоді компанія визнала, що встановлювала на свої дизельні автомобілі спеціальне програмне забезпечення, яке занижувало дані про викиди.

Раніше ЕкоПолітика повідомляла, що в Японії до 2035 року мають намір виключити з продажів бензинові та дизельні автомобілі.

Також стало відомо, що в Норвегії 54,3% машин, куплених в 2020 році, були електромобілями або гібридами. Країна має намір за 4 роки повністю прибрати звичайні авто з ринку.

Читайте також
Єврокомісія заявила, що ЄС відстає від планів щодо досягнення нульового забруднення
Єврокомісія заявила, що ЄС відстає від планів щодо досягнення нульового забруднення

Країни блоку прагнуть до 2050 року зменшити антропогенне забруднення до рівня, безпечного для здоров'я людей і довкілля 

Зайнятість у сфері охорони довкілля в ЄС зросла на 10% 
Зайнятість у сфері охорони довкілля в ЄС зросла на 10% 

Найбільша частка в екоіндустрії блоку пов'язана з управлінням енергетичними ресурсами 

В ЄС оприлюднили Угоду про чисту промисловість: стисло про головне
В ЄС оприлюднили Угоду про чисту промисловість: стисло про головне

Зокрема, пропонується створити Банк промислової декарбонізації з обсягом фінансування у €100 млрд

Стало відомо, яку основну дилему Євросоюзу має вирішити Угода про чисту промисловість
Стало відомо, яку основну дилему Євросоюзу має вирішити Угода про чисту промисловість

Стейкхолдери закликають посадовців визначатися швидше