Франція звинуватила виробників Peugeot, Renault і Volkswagen в заниженні даних про викиди Shutterstock

Франція звинуватила виробників Peugeot, Renault і Volkswagen в заниженні даних про викиди

Романа Слісар

Компанії стверджують, що їх системи контролю вихлопів відповідають всім вимогам

Влада Франції висунула звинувачення проти компаній-виробників автомобільних брендів Peugeot, Renault і Volkswagen через маніпуляції даними про вихлопах дизельних двигунів.

Про це повідомило видання Green Deal.

За даними компанії Stellantis NV, якій належить автомобільний бренд Peugeot, звинувачення стосуються автомобілів з дизельними двигунами класу "Євро-5", проданими у Франції в 2009-2015 рр.

Peugeot зобов'язали внести заставу в 10 млн євро, включаючи 8 млн на можливе відшкодування збитку. Крім того, компанія повинна надати банківську гарантію на 30 млн євро для потенційної виплати компенсацій.

В рамках того ж розслідування 10 червня в Парижі в суд викликали дві інших дочірніх компанії Stellantis – Citroen і FCA Italy.

"Компанії твердо переконані, що їх системи контролю вихлопів відповідають всім вимогам", – заявили в Stellantis.

Як відомо, компанія була утворена в січні 2021 року внаслідок злиття Fiat Chrysler Automobiles NV (FCA) і PSA Group. Повідомляється, що скандал вплинув на вартість акцій Stellantis.

Раніше французька влада висунула аналогічні звинувачення проти автовиробника Renault SA. У компанії спростували використання спеціального обладнання, яке дозволяє маніпулювати даними про забруднюючі викиди. Також повідомляється, що в травні подібні звинувачення були висунуті проти німецького автовиробника Volkswagen AG.

Як відомо, в 2015 році спалахнув "дизельний скандал" навколо Volkswagen – тоді компанія визнала, що встановлювала на свої дизельні автомобілі спеціальне програмне забезпечення, яке занижувало дані про викиди.

Раніше ЕкоПолітика повідомляла, що в Японії до 2035 року мають намір виключити з продажів бензинові та дизельні автомобілі.

Також стало відомо, що в Норвегії 54,3% машин, куплених в 2020 році, були електромобілями або гібридами. Країна має намір за 4 роки повністю прибрати звичайні авто з ринку.

Читайте також
Найвпливовіша політична група ЄС хоче заморозити CBAM і скасувати цілі з ВДЕ
Найвпливовіша політична група ЄС хоче заморозити CBAM і скасувати цілі з ВДЕ

Політики пропонують повернутися до епохи, яка передувала "зеленій хвилі" 2019 року

ЄС може стикнутися із браком коштів для своїх кліматичних цілей вже у 2027 році, – ЄЦБ
ЄС може стикнутися із браком коштів для своїх кліматичних цілей вже у 2027 році, – ЄЦБ

Одна з причин полягає у необхідності країн блоку повертати кошти, отримані на відновлення після пандемії COVID-19

Оновлення у Директиві ЄС щодо промислових викидів і декарбонізації: стали відомі деталі
Оновлення у Директиві ЄС щодо промислових викидів і декарбонізації: стали відомі деталі

Держави-члени ЄС мають ще трохи більше ніж 17 місяців для її транспонування в національне законодавство

ЄС виділяє додаткові €2,7 млрд доходів від СТВ на проєкти декарбонізації та енергоефективності
ЄС виділяє додаткові €2,7 млрд доходів від СТВ на проєкти декарбонізації та енергоефективності

Серед них проєкти модернізації багатоквартирних будинків, розвиток систем зберігання електроенергії, скорочення викидів CO2 під час виробництва тепла та інші