Франція звинуватила виробників Peugeot, Renault і Volkswagen в заниженні даних про викиди Shutterstock

Франція звинуватила виробників Peugeot, Renault і Volkswagen в заниженні даних про викиди

Романа Слісар

Компанії стверджують, що їх системи контролю вихлопів відповідають всім вимогам

Влада Франції висунула звинувачення проти компаній-виробників автомобільних брендів Peugeot, Renault і Volkswagen через маніпуляції даними про вихлопах дизельних двигунів.

Про це повідомило видання Green Deal.

За даними компанії Stellantis NV, якій належить автомобільний бренд Peugeot, звинувачення стосуються автомобілів з дизельними двигунами класу "Євро-5", проданими у Франції в 2009-2015 рр.

Peugeot зобов'язали внести заставу в 10 млн євро, включаючи 8 млн на можливе відшкодування збитку. Крім того, компанія повинна надати банківську гарантію на 30 млн євро для потенційної виплати компенсацій.

В рамках того ж розслідування 10 червня в Парижі в суд викликали дві інших дочірніх компанії Stellantis – Citroen і FCA Italy.

"Компанії твердо переконані, що їх системи контролю вихлопів відповідають всім вимогам", – заявили в Stellantis.

Як відомо, компанія була утворена в січні 2021 року внаслідок злиття Fiat Chrysler Automobiles NV (FCA) і PSA Group. Повідомляється, що скандал вплинув на вартість акцій Stellantis.

Раніше французька влада висунула аналогічні звинувачення проти автовиробника Renault SA. У компанії спростували використання спеціального обладнання, яке дозволяє маніпулювати даними про забруднюючі викиди. Також повідомляється, що в травні подібні звинувачення були висунуті проти німецького автовиробника Volkswagen AG.

Як відомо, в 2015 році спалахнув "дизельний скандал" навколо Volkswagen – тоді компанія визнала, що встановлювала на свої дизельні автомобілі спеціальне програмне забезпечення, яке занижувало дані про викиди.

Раніше ЕкоПолітика повідомляла, що в Японії до 2035 року мають намір виключити з продажів бензинові та дизельні автомобілі.

Також стало відомо, що в Норвегії 54,3% машин, куплених в 2020 році, були електромобілями або гібридами. Країна має намір за 4 роки повністю прибрати звичайні авто з ринку.

Читайте також
ЄС має знову дозволити використання міжнародних вуглецевих кредитів, – Дельбеке 
ЄС має знову дозволити використання міжнародних вуглецевих кредитів, – Дельбеке 

Очікується, що 2 липня комісар ЄС з питань клімату Вопке Хукстра оприлюднить кліматичну мету блоку на 2040 рік, для досягнення якої буде дозволене використання таких кредитів

Єврокомісія розширила коло проєктів, які зможуть отримати кошти від ЄС на декарбонізацію
Єврокомісія розширила коло проєктів, які зможуть отримати кошти від ЄС на декарбонізацію

Консультативну допомогу нададуть також ініціативам, які підпадають під систему торгівлі викидами ETS2 

2 липня Єврокомісія запропонує нову, більш гнучку кліматичну мету ЄС, – ЗМІ
2 липня Єврокомісія запропонує нову, більш гнучку кліматичну мету ЄС, – ЗМІ

Чиновники змушені шукати можливості для компромісу та зменшення рівня невдоволення з боку урядів і законодавців

Частка кліматично орієнтованих європейських компаній за 6 років зросла у 7,5 разів 
Частка кліматично орієнтованих європейських компаній за 6 років зросла у 7,5 разів 

На думку аналітиків, це є "глибоким зрушенням" та кидає виклик наративу про те, що бізнес розглядає "зелені" правила як загрозу для прибутку