Франція звинуватила виробників Peugeot, Renault і Volkswagen в заниженні даних про викиди Shutterstock

Франція звинуватила виробників Peugeot, Renault і Volkswagen в заниженні даних про викиди

Романа Слісар

Компанії стверджують, що їх системи контролю вихлопів відповідають всім вимогам

Влада Франції висунула звинувачення проти компаній-виробників автомобільних брендів Peugeot, Renault і Volkswagen через маніпуляції даними про вихлопах дизельних двигунів.

Про це повідомило видання Green Deal.

За даними компанії Stellantis NV, якій належить автомобільний бренд Peugeot, звинувачення стосуються автомобілів з дизельними двигунами класу "Євро-5", проданими у Франції в 2009-2015 рр.

Peugeot зобов'язали внести заставу в 10 млн євро, включаючи 8 млн на можливе відшкодування збитку. Крім того, компанія повинна надати банківську гарантію на 30 млн євро для потенційної виплати компенсацій.

В рамках того ж розслідування 10 червня в Парижі в суд викликали дві інших дочірніх компанії Stellantis – Citroen і FCA Italy.

"Компанії твердо переконані, що їх системи контролю вихлопів відповідають всім вимогам", – заявили в Stellantis.

Як відомо, компанія була утворена в січні 2021 року внаслідок злиття Fiat Chrysler Automobiles NV (FCA) і PSA Group. Повідомляється, що скандал вплинув на вартість акцій Stellantis.

Раніше французька влада висунула аналогічні звинувачення проти автовиробника Renault SA. У компанії спростували використання спеціального обладнання, яке дозволяє маніпулювати даними про забруднюючі викиди. Також повідомляється, що в травні подібні звинувачення були висунуті проти німецького автовиробника Volkswagen AG.

Як відомо, в 2015 році спалахнув "дизельний скандал" навколо Volkswagen – тоді компанія визнала, що встановлювала на свої дизельні автомобілі спеціальне програмне забезпечення, яке занижувало дані про викиди.

Раніше ЕкоПолітика повідомляла, що в Японії до 2035 року мають намір виключити з продажів бензинові та дизельні автомобілі.

Також стало відомо, що в Норвегії 54,3% машин, куплених в 2020 році, були електромобілями або гібридами. Країна має намір за 4 роки повністю прибрати звичайні авто з ринку.

Читайте також
ЄС відкладає “до літа” оголошення своєї кліматичної мети на 2040 рік, – ЗМІ
ЄС відкладає “до літа” оголошення своєї кліматичної мети на 2040 рік, – ЗМІ

Початково воно планувалося на перший квартал 2025 року

Майбутнє системи торгівлі викидами ЄС: експерти дали рекомендації зі збереження ефективності
Майбутнє системи торгівлі викидами ЄС: експерти дали рекомендації зі збереження ефективності

Вони закликали до швидких, зважених та продуманих змін

У ЄС все менше країн підтримують скорочення викидів на 90% до 2040 року
У ЄС все менше країн підтримують скорочення викидів на 90% до 2040 року

Зміни у риториці політиків у більшості випадків пов’язані зі змінами у керівних органах держав

Стало відомо, скільки ЄС готовий вкласти у декарбонізацію своєї сталеливарної промисловості
Стало відомо, скільки ЄС готовий вкласти у декарбонізацію своєї сталеливарної промисловості

Наші підприємства про такі суми можуть тільки мріяти