Франція звинуватила виробників Peugeot, Renault і Volkswagen в заниженні даних про викиди

Франція звинуватила виробників Peugeot, Renault і Volkswagen в заниженні даних про викиди Shutterstock

Романа Слісар

Компанії стверджують, що їх системи контролю вихлопів відповідають всім вимогам

Влада Франції висунула звинувачення проти компаній-виробників автомобільних брендів Peugeot, Renault і Volkswagen через маніпуляції даними про вихлопах дизельних двигунів.

Про це повідомило видання Green Deal.

За даними компанії Stellantis NV, якій належить автомобільний бренд Peugeot, звинувачення стосуються автомобілів з дизельними двигунами класу "Євро-5", проданими у Франції в 2009-2015 рр.

Peugeot зобов'язали внести заставу в 10 млн євро, включаючи 8 млн на можливе відшкодування збитку. Крім того, компанія повинна надати банківську гарантію на 30 млн євро для потенційної виплати компенсацій.

В рамках того ж розслідування 10 червня в Парижі в суд викликали дві інших дочірніх компанії Stellantis – Citroen і FCA Italy.

"Компанії твердо переконані, що їх системи контролю вихлопів відповідають всім вимогам", – заявили в Stellantis.

Як відомо, компанія була утворена в січні 2021 року внаслідок злиття Fiat Chrysler Automobiles NV (FCA) і PSA Group. Повідомляється, що скандал вплинув на вартість акцій Stellantis.

Раніше французька влада висунула аналогічні звинувачення проти автовиробника Renault SA. У компанії спростували використання спеціального обладнання, яке дозволяє маніпулювати даними про забруднюючі викиди. Також повідомляється, що в травні подібні звинувачення були висунуті проти німецького автовиробника Volkswagen AG.

Як відомо, в 2015 році спалахнув "дизельний скандал" навколо Volkswagen – тоді компанія визнала, що встановлювала на свої дизельні автомобілі спеціальне програмне забезпечення, яке занижувало дані про викиди.

Раніше ЕкоПолітика повідомляла, що в Японії до 2035 року мають намір виключити з продажів бензинові та дизельні автомобілі.

Також стало відомо, що в Норвегії 54,3% машин, куплених в 2020 році, були електромобілями або гібридами. Країна має намір за 4 роки повністю прибрати звичайні авто з ринку.

Читайте також
Мінус 90% викидів до 2040 року: в ЄС досягнули попередньої кліматичної угоди
Мінус 90% викидів до 2040 року: в ЄС досягнули попередньої кліматичної угоди

Для Європи – це проміжний крок до нульового рівня викидів у 2050 році

ЄС ухвалив регламент для розвитку власного ринку вуглецевих кредитів
ЄС ухвалив регламент для розвитку власного ринку вуглецевих кредитів

Стратегічна рамка разом із практичними механізмами має стимулювати інвестиції та пропозицію на ринку поглинання вуглецю

Якість повітря в ЄС невпинно покращується, але люди досі помирають через пил
Якість повітря в ЄС невпинно покращується, але люди досі помирають через пил

Витрати держав на скорочення викидів учетверо менші за вигоди від впровадження екологічних політик

"Лісовий" регламент EUDR відтерміновано на рік: що це означає для України
"Лісовий" регламент EUDR відтерміновано на рік: що це означає для України

Впровадження вимог регламенту про вирубку лісів для великих операторів мало стартувати 30 грудня 2025 року