EPS встановить першу систему уловлювання вуглецю на танкерах carboncaptureworld.com

EPS встановить першу систему уловлювання вуглецю на танкерах

Катерина Бєлоусова

Filtree System також видаляє залишки олії та тверді частки з промивної води та зменшує її кислотність

Компанія Eastern Pacific Shipping (EPS) підписала остаточну угоду з роттердамською компанією Value Maritime (VM) про встановлення систем уловлювання та фільтрації вуглецю на двох танкерах з можливістю оснащення ще трьох суден.

Технологія Filtree System дозволяє судам уловлювати до 40% викидів CO2, з потенціалом перевищити 90% у майбутньому, повідомляє Carbon Capture World.

Очікується, що встановлення на борту M/T Pacific Cobalt буде завершено до кінця 2022 року, а встановлення на борту M/T Pacific Gold планується завершити до кінця першого кварталу 2023 року. Роботи з проєктування та планування тривають.

Судна з дедвейтом 49 700 тонн будуть оснащені системою Filtree System від VM – збірною системою очищення газу, яка фільтрує сірку та 99% твердих частинок. Система включатиме модуль захоплення вуглецю, що заряджатиме вбудований акумулятор CO2, який буде розряджатися в порту.

Вловлений вуглець буде використовуватися споживачами CO2, наприклад, у теплицях, або вводитися в мережі для зв'язування. Розряджена батарея буде повернута на судно для нового циклу.

"Партнерство з VM є великим кроком вперед для EPS та енергетичного переходу в галузі. Технологія уловлювання вуглецю відсутня в нашому існуючому кейсі рішень для зниження викидів, який сьогодні складається в основному з альтернативного суднового палива. Ми віримо, що технологія уловлювання вуглецю має значні перспективи для скорочення викидів для існуючих і майбутніх океанських суден. У поєднанні з альтернативними видами палива, біопаливом та іншими рішеннями, уловлювання вуглецю є вирішальним кроком у прискоренні зусиль судноплавної промисловості з декарбонізації, що випереджають цілі міжнародної морської організації”, – заявив генеральний директор EPS Сиріл Дуко.

Він також додав, що оснащуючи танкери системами VM, EPS сподівається довести промисловості, що уловлювання вуглецю є життєздатним і масштабованим варіантом, доступним прямо зараз.

"Запровадження нашої технології фільтрації та уловлювання вуглецю на ринок танкерів було нашою метою з самого початку. Реалізація цього бачення з далекоглядними партнерами, такими як EPS – це здійснена мрія. Разом ми робимо стале транспортування та скорочення викидів у цьому сегменті більше не нездійсненною мрією. Це відбувається сьогодні, і ми пишаємось тим, що це відбувається з EPS", – сказав Маартен Лодевейкс, співзасновник і директор Value Maritime.

Окрім уловлювання вуглецю, Filtree System також видаляє залишки олії та тверді частки з промивної води, забезпечуючи нейтралізацію її Ph, що сприяє зменшенню підкислення морської води.

EPS і VM також вивчають можливості майбутньої співпраці, такі як розгортання системи Filtree System на борту EPS, включаючи нове покоління контейнеровозів.

EPS є міжнародною компанією з управління суднами зі штаб-квартирою в Лондоні.

Нагадаємо, Airgas випробує "найпотужнішу" вантажівку Hyzon на водневому двигуні.

Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, британська компанія розробила дешеву технологію вловлювання вуглецю водоростями.

Читайте також
Мільярди з Північного моря підуть не на нафту, а на зелену енергію, – голова управління NSTA
Мільярди з Північного моря підуть не на нафту, а на зелену енергію, – голова управління NSTA

Інвестиції в Північне море частково підуть на зелену енергетику, незважаючи на прагнення політиків збільшити видобуток нафти й газу

Японія хоче досягнути нульових викидів СО2 до 2050 року
Японія хоче досягнути нульових викидів СО2 до 2050 року

За даними Європейської Комісії, зараз країна посідає 5 місце за обсягом викидів цього забруднювача 

Викиди скорочуються у важких для зниження секторах, але не досягають нуля до 2050 року, – звіт
Викиди скорочуються у важких для зниження секторах, але не досягають нуля до 2050 року, – звіт

За поточними оцінками, ціни на продукцію з нульовим рівнем викидів вуглецю зростуть на 40-70%