Закон, що забороняє використання платикових пакетів, спричинить появу в Україні нових трендів.
Відповідну заяву зробили екоактивісти Telegram-спільноти "Україна Без Сміття".
"Не минуло й 100 років, як із предмету захвату, обожнювання й навіть символу достатку поліетиленовий кульок перетворився на джерело лютої ненависті", – йдеться у повідомленні.
Разом з тим в "Україні Без Сміття" вирішили поділитися своїми спостереженнями і прогнозами щодо заборони пакетів.
Як зазначається, бізнес має 9 місяців, щоб розробити нові рішення, чим замінити пластикові пакети. Екоактивісти стверджують: "колесо" вигадувати не потрібно, адже кількадесят років тому авоськи були не тільки в хіпстерів, а й у кожній квартирі. Тож багаторазові торбинки легко замінять пластик.
"Змінюватимуться назви — шопер, екоторба, "некульок" тощо — але практична і багаторазова суть залишиться та ж. Ключові торгові мережі вже слідують світовим тенденціям: в асортименті з’явилися торбинки багаторазового використання, яких 3-4 роки тому там не було взагалі", – наголошують у повідомленні.
Крім того, бренди шукатимуть нові способи рекламувати себе і свій продукт.
"Поліетиленова рекламна площа" в 2022 році буде шкодити бренду і стане страшною "чумою" для їх репутації", – переконані екоактивісти.
На їхню думку, споживач більше впливатиме на роботу бренду: якщо компанія порушує закон, продаючи пакетики, то ризикує сплатити штраф від 8 500 до 17 тис. грн чи навіть 34 тис. при повторному порушенні.
"Скаржитися на колаборантів і прибічників поліетиленових пакетів треба в Держспоживчслужбу", – закликали в "Україні Без Сміття".
Раніше ЕкоПолітика повідомляла, що Верховна Рада 1 червня ухвалила законопроєкт №2051-1 "Про обмеження обігу пластикових пакетів на території України". Заборона почне діяти через дев'ять місяців.