Київська обхідна дорога за програмою Зеленського: замість кожного зрубаного дерева висадять нове facebook.com/Ukravtodor.Gov.Ua/

Київська обхідна дорога за програмою Зеленського: замість кожного зрубаного дерева висадять нове

Олекса Франко

За оцінкою екологів, будівництво КОД знищить 40 гектарів лісу

Будівництво Київської обхідної дороги (КОД), яке заплановано в межах програми президента "Велике будівництво", не вплине на загальний баланс зелених насаджень в області.

Так Державне агентство автомобільних доріг України ("Укравтодор") прокоментувало заяву Української природоохоронної групи (UNCG).

У відповідь на твердження екологів про те, що будівництво КОД знищить 40 гектарів лісу, автодорівці запевнили, що проєкт дороги обов’язково передбачатиме компенсаційну висадку дерев.

Нагадаємо, що команда UNCG дійшла висновку про необхідність винищення великої площі лісів для будівництва першої ділянки обхідної дороги, коли ознайомилася з візуалізацією будівництва Київської обхідної дороги на ділянці між дорогами М-07 Київ — Ковель та М-06 Київ — Чоп. Дорожники, зі свого боку, визнали, що ця ділянка справді проходить через два лісових масиви — Київського та Клавдієвського лісгоспів.

"Нині ділянка якраз на етапі проєктування. Наголосимо, що незалежно від остаточного варіанта проєкту він обов’язково передбачатиме компенсаційну висадку дерев. Замість кожного зрізаного дерева буде висаджено нове. Відповідно, будівництво КОД не вплине на загальний баланс зелених насаджень в області", – йдеться в публікації Держагентства автомобільних доріг України.

Зазначається, що Київська обхідна дорога — маршрут-півкільце навколо Києва, яке розпочинатиметься від дороги М-07 Київ — Ковель і через дороги М-05 Київ — Одеса, Н-01 Київ — Знам’янка, Н-08 Бориспіль — Маріуполь, М-03 Київ — Харків — Довжанський, обхід міста Бровари виводитиме до дороги М-01 Київ — Чернігів — Нові Яриловичі.

Загальна протяжність КОД становитиме майже 150 км.

Як додали в "Укравтодорі", обхідна дорога дасть змогу розвантажити столицю від транспорту, наприклад не заїжджати транзитним вантажівкам у місто. Відповідно, має зменшити навантаження на трафік, цілісність доріг і чистоту повітря в Києві.
Побудувати дорогу обіцяють за 4-5 років.

Раніше ЕкоПолітика писала, що українцям розповіли про міжнародний досвід будівництва доріг із пластику. Зокрема, В Індії, Великобританії та Нідерландах успішно будують дороги з пластику.

Читайте також
У Миколаєві хочуть відновити скандальний проєкт та вирубати під нього понад 180 дерев
У Миколаєві хочуть відновити скандальний проєкт та вирубати під нього понад 180 дерев

Вперше мешканці постали проти будівництва у зеленій зоні ще у 2014 році

Найбільш резонансні екопорушення з 26 квітня по 2 травня. Дайджест
Найбільш резонансні екопорушення з 26 квітня по 2 травня. Дайджест

Правоохоронці завершили розслідування стосовно ще однієї злочинної групи з посадовців Кутського лісового господарства на Івано-Франківщині, які нанесли заповідному фонду збитків на сотні мільйонів гривень

Депутати подали новий законопроєкт №13227 про ринок деревини замість проваленого 
Депутати подали новий законопроєкт №13227 про ринок деревини замість проваленого 

Порівняти його з попереднім наразі дуже важко, оскільки до другого читання у той внесли дуже багато правок