Київська обхідна дорога за програмою Зеленського: замість кожного зрубаного дерева висадять нове

Київська обхідна дорога за програмою Зеленського: замість кожного зрубаного дерева висадять нове facebook.com/Ukravtodor.Gov.Ua/

Олекса Франко

За оцінкою екологів, будівництво КОД знищить 40 гектарів лісу

Будівництво Київської обхідної дороги (КОД), яке заплановано в межах програми президента "Велике будівництво", не вплине на загальний баланс зелених насаджень в області.

Так Державне агентство автомобільних доріг України ("Укравтодор") прокоментувало заяву Української природоохоронної групи (UNCG).

У відповідь на твердження екологів про те, що будівництво КОД знищить 40 гектарів лісу, автодорівці запевнили, що проєкт дороги обов’язково передбачатиме компенсаційну висадку дерев.

Нагадаємо, що команда UNCG дійшла висновку про необхідність винищення великої площі лісів для будівництва першої ділянки обхідної дороги, коли ознайомилася з візуалізацією будівництва Київської обхідної дороги на ділянці між дорогами М-07 Київ — Ковель та М-06 Київ — Чоп. Дорожники, зі свого боку, визнали, що ця ділянка справді проходить через два лісових масиви — Київського та Клавдієвського лісгоспів.

"Нині ділянка якраз на етапі проєктування. Наголосимо, що незалежно від остаточного варіанта проєкту він обов’язково передбачатиме компенсаційну висадку дерев. Замість кожного зрізаного дерева буде висаджено нове. Відповідно, будівництво КОД не вплине на загальний баланс зелених насаджень в області", – йдеться в публікації Держагентства автомобільних доріг України.

Зазначається, що Київська обхідна дорога — маршрут-півкільце навколо Києва, яке розпочинатиметься від дороги М-07 Київ — Ковель і через дороги М-05 Київ — Одеса, Н-01 Київ — Знам’янка, Н-08 Бориспіль — Маріуполь, М-03 Київ — Харків — Довжанський, обхід міста Бровари виводитиме до дороги М-01 Київ — Чернігів — Нові Яриловичі.

Загальна протяжність КОД становитиме майже 150 км.

Як додали в "Укравтодорі", обхідна дорога дасть змогу розвантажити столицю від транспорту, наприклад не заїжджати транзитним вантажівкам у місто. Відповідно, має зменшити навантаження на трафік, цілісність доріг і чистоту повітря в Києві.
Побудувати дорогу обіцяють за 4-5 років.

Раніше ЕкоПолітика писала, що українцям розповіли про міжнародний досвід будівництва доріг із пластику. Зокрема, В Індії, Великобританії та Нідерландах успішно будують дороги з пластику.

Читайте також
Привласнення земель водного фонду вартістю понад 50 млн грн: на Київщині судитимуть трьох осіб
Привласнення земель водного фонду вартістю понад 50 млн грн: на Київщині судитимуть трьох осіб

Обвинувачені за фіктивними документами перепродали понад 7 гектарів земель водного фонду

Найбільш збиткові екологічні порушення з 18 до 24 жовтня. Дайджест
Найбільш збиткові екологічні порушення з 18 до 24 жовтня. Дайджест

За тиждень довкілля зазнало збитків щонайменше на 5,9 млн грн

На Житомирщині розпочав роботу перший в Україні пункт екологічного контролю
На Житомирщині розпочав роботу перший в Україні пункт екологічного контролю

Проєкт покликаний забезпечити ефективніше виявлення порушень, які завдають шкоди довкіллю

Єврокомісія знову передумала: Регламент ЄС про вирубку лісів таки набуде чинності 30 грудня
Єврокомісія знову передумала: Регламент ЄС про вирубку лісів таки набуде чинності 30 грудня

Компанії, які не можуть виконати всі вимоги EUDR одразу, отримають пільговий період у 6 місяців