Бренд Gianni запустив платформу перепродажу одягу greenqueen.com.hk

Бренд Gianni запустив платформу перепродажу одягу

Катерина Бєлоусова

Індустрія моди відповідає за щонайменше 10% усіх викидів парникових газів

Скандинавський бренд Gianni запустив P2P (від людини до людини) платформу перепродажу одягу, щоб зробити покупки в секонд-хенді безперешкодними.

Доповнення спрощеного перепродажу є ще одним елементом стійкості Ganni, повідомляє Green Queen.

Повільна мода та перепродаж речей набирають популярність і бренди підключаються до нових тенденцій.

Щороку в усьому світі купується близько 56 мільйонів тонн одягу. Прогнозується, що до 2030 року цей показник досягне 93 мільйонів, а до 2050 року – 160 мільйонів. Проте лише 12% матеріалу підлягає переробці. Індустрія моди відповідає за щонайменше 10% усіх викидів парникових газів.

Кампанії проти швидкої моди призводять до того, що все більше людей купувати речі з метою економії витрат та екологічності. Тому такі бренди як Gianni, Gucci, Valentino і Jean Paul Gaultier беруть під контроль власні платформи перепродажу. Також про зацікавленість у перепродажі заявили в компанії Prada.

Ganni інтегрував платформу перепродажу для споживачів із Великобританії та Скандинавії на свій веб-сайт, де шанувальники бренду можуть продавати попередні покупки. Ідея, за словами бренду, полягає в тому, щоб зробити для споживача майже неможливою різницю між новим продуктом, вживаним або орендним.

Також Ganni хоче розробити додаток, який інформуватиме клієнтів про попит на їх покупки. Так вони зможуть завантажити одяг на платформу перепродажу і бути впевненими, що інші споживачі шукають його.

Модель перепродажу створює ризик з точки зору заохочення покупців розчищати свої старі речі, щоб купувати нові. Однак бренд оптимістично налаштований, адже стилі споживання змінюються в цілому завдяки усвідомленню екологічності. Ganni вирішує випускати менше колекцій вищої якості, які слугуватимуть довше, а також використовує вихідні матеріали. 

Щоб створити стійкий гардероб споживачам радять  купувати на 75% менше нового одягу.

Бренди, які не хочуть керувати своїми власними потужностями перепродажу, шукають партнерів, які керуватимуть процесом за них. Так Ebay нещодавно оголосив про свій ринок Imperfects, який дозволяє брендам відправляти в центри обробки товари, які не відповідають стандартам контролю якості, перед продажем за нижчими, ніж роздрібні ціни.

Покупці можуть знайти вигідні пропозиції, зокрема дизайнерські сумочки з легкими подряпинами або кросівки, які використовувалися як експонати, тоді як бренди можуть окупити витрати на виробництво і не брати участі в знищенні одягу. Наприклад бренд Burberry у 2017 році спалив непродану продукцію на суму $35 мільйонів, щоб запобігти крадіжці або дешевій продажу.

Нагадаємо, модний одяг перетворюється на сміття та забруднює океан.

Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, бренди одягу розвивають екологічні тренди в моді.

Читайте також
Вчені створили покриття з сажі, яке утримує тепло ефективніше за нанотрубки
Вчені створили покриття з сажі, яке утримує тепло ефективніше за нанотрубки

Технологію можна використовувати у великих обігрівачах або котлах для сушіння великої кількості промислової продукції

В Іспанії компанія продає компоненти зі старої техніки та виготовляє меблі зі сміття
В Іспанії компанія продає компоненти зі старої техніки та виготовляє меблі зі сміття

Загальний дохід компанії у 2021 році склав близько €800 000 євро, а у 2022 році має збільшитися на 35%

Де у Львові здати паперові відходи на переробку: добірка локацій
Де у Львові здати паперові відходи на переробку: добірка локацій

Як працюють пункти прийому макулатури під час війни

В Одесі пластик, який неможливо переробити, перетворили на лаву для відпочинку. Фото
В Одесі пластик, який неможливо переробити, перетворили на лаву для відпочинку. Фото

Для вироблення такої лави було використано 70 кг пластикових відходів