Американська компанія Airgas випустить дві важкі вантажівки Hyzon Motors на водневих паливних елементах на маршрутах доставки балонів у районі Лос-Анджелеса, Каліфорнія.
Про це йдеться в пресрелізі компанії від 9 травня.
Hyzon має поставити одну вантажівку на паливних елементах потужністю 100 кВт і свою першу та "найпотужнішу" вантажівку на 200 кВт, які буде протестовано в комерційних цілях.
До 12 травня модель потужністю 100 кВт нині демонструватимуть на виставці Advanced Clean Transport (ACT) Expo в конференц-центрі "Лонґ-біч"
Changing your fleet from diesel to hydrogen fuel cell electric vehicles has never been more simple. Stay tuned for more info on our Repower program in the coming weeks! #FCEV #HyzonTheFuture #HydrogenNow #Repower #DieselToFCEV pic.twitter.com/9dEAPrxrnz
— Hyzon Motors (@hyzonmotors) May 9, 2022
Директор відділу управління ризиками та корпоративної відповідальності в Airgas Браян Джонс пояснив, що пілотна схема відповідає цілям Airgas, які компанія ставить перед собою щодо вуглецевої нейтральності.
"Ми пишаємося тим, що одними з перших почали пілотувати важкі вантажівки на водневих паливних елементах, оскільки ми прагнемо постійно знижувати викиди вуглецю та збільшити використання альтернативних транспортних засобів із чистим паливом у нашому парку", — сказав Джонс.
Зазначається, що транспортні засоби було розроблено в рамках програми Hyzon Repower. Після перероблення наявних дизельних вантажівок до системи паливних елементів, електричної трансмісії та сховища водню Hyzon у компанії стверджують, що вантажівки мають "схожі корисні навантаження, продуктивність і час заправки" із традиційними вантажівками на дизелі.
"Hyzon очолює перехід до нульових викидів, забезпечуючи комерційні транспортні засоби з водневим двигуном провідними технологіями на паливних елементах", — додав керівник відділу розвитку бізнесу в Hyzon Motors USA Корі Чумакер.
Раніше ЕкоПолітика писала, що на початку вересня 2021 року Українська воднева рада першою в Україні зареєструвала водневий автомобіль — модель Mirai на водневих паливних елементах японського автовиробника Toyota Motor Corp.