Автоконцерни поступово відмовляються від амбітних планів щодо повної електрифікації своїх лінійок авто й визнають необхідність залишити автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння на ринку довше, ніж очікувалося.
Про це пише видання Hi-Tech.Ua.
Серед основних причин такого рішення вони називають:
- недостатньо розвинену інфраструктуру зарядки;
- високу вартість електромобілів;
- недостатній попит на них серед споживачів;
- економічні труднощі.
Окремі автовиробники навіть висловили припущення, що електрокари ніколи не зможуть повністю замінити автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ).
Про наміри пригальмувати темпи переходу на електромобілі повідомили Audi, Porsche, Volkswagen та низка інших компаній.
Так, у 2021 році бренд Audi обіцяв повністю перейти на електромобілі до 2033 року. Але наразі серйозно розмірковує над можливістю зберегти автомобілі із ДВЗ у своїй лінійці на більш тривалий період.
Разом з тим, компанія посилює свою увагу до гібридних транспортних засобів. Планується, що усі майбутні автомобілі Audi з ДВЗ матимуть опцію PHEV (гібрид, що підключається).
Porsche зробила нещодавно схожу заяву. У компанії були змушені визнати, що перехід на електромобілі виявився більш тривалим, аніж прогнозувалося. Виробник зазначив, що не відмовляється від своєї мети, щоб до кінця десятиліття на електромобілі припадало понад 80% продажів, але зазначає, що цей перехід значною мірою залежатиме від попиту клієнтів.
У компанії Bentley, яка, як і Porsche, належить до VW Group, планували зупинити виробництво бензинових автомобілів до 2030 року. Але наразі бренд відтермінував ці плани до 2033 року. Перша електрична модель Bentley також вийде на рік пізніше через складнощі з платформою та програмним забезпеченням.
Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, попит на електромобілі в Україні у червні зріс на 35%.