У Великій Британії компанія Mars Incorporated замінила традиційну пластикову упаковку шоколадних батончиків на паперову, яку можна переробити.
У компанії заявили, що це дозволить щороку зробити близько 200 мільйонів батончиків вуглецево-нейтральними у Великій Британії, Ірландії та Канаді, повідомляє BBC.
Менеджер з розвитку упаковки Tesco Ендрю Флад, сказав, що компанія рада партнерству з Mars, адже ініціатива узгоджується з власною стратегією Tesco щодо видалення пластику та упаковки в ланцюжку створення вартості.
Зазначається, що така ініціатива є частиною пілотного проєкту компанії щодо випробовування більш екологічно чистих матеріалів пакування для шоколадних плиток.
В матеріалі розповіли, що перехід на більш екологічне пакування для батончиків Mars став своєрідною відповіддю компанії Nestle, яка використовує паперову упаковку та фольгу для низки своїх товарів з січня 2021 року.
У Mars підкреслили, що розробка паперової упаковки з необхідними барʼєрними властивостями була складною задачею.
Зазначається, що поточна пластикова упаковка Mars не підлягає вторинній переробці, як і пакування для багатьох шоколадних плиток та хрустких продуктів. Такий пластик не розкладається, а лише розпадається на дрібні частинки, забруднюючи ґрунти та воду.
В матеріалі додали, що у Великій Британії з 2020 року заборонили одноразові пластикові соломинки, а у січні 2023 уряд ввів заборону на одноразовий пластиковий посуд. Окрім того, у січні у Франції заборонили використання одноразового пластику в закладах харчування на винос.
Нагадаємо, у листопаді 2022 року у Франції мережа ресторанів швидкого харчування McDonald's відмовилася від використання одноразового посуду.
Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, компанія Coca-Cola з 1 серпня 2022 року змінила зелену упаковку напою Sprite на прозорий пластик у рамах більш широких зусиль, спрямованих на підвищення екологічної відповідальності. Зелений ПЕТ містив добавку, через яку його неможливо було переробляти в нові пляшки.