В Україні мережа супермаркетів та гіпермаркетів Auchan, попри війну, продовжує дотримуватися стратегії сталого розвитку та працює над зменшенням харчового марнотратства, пластику та викидів вуглецю.
Про це розповіла фахівчиня з Корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) Auchan Україна Злата Костюк, повідомляє Європейська бізнес асоціація.
Компанія виділила для себе блок "Клімат", як пріоритетний для 2022 року та наразі шукає менеджера екологічних проєктів.
“Сталий розвиток офіційно став частиною стратегії Auchan Рітейл на міжнародному рівні ще з середини 2021 року. А в стратегії підприємства України КСВ стала наскрізним важелем, який в подальшому плануємо інтегрувати в усі пріоритетні напрямки”, – сказала Костюк.
Це стосуватиметься:
- зменшенню пластикового пакування та збільшення екологічних інгредієнтів;
- відповідальності фіджитальніих та логістичних напрямків – наприклад, зменшення викидів вуглецю.
Вона також пояснила, що продовольчі товари Auchan мають асоціюватися з відповідальним виробництвом.
“Також компанія валідувала дорожню кліматичну карту і саме 2022 рік мав стати початком активного розвитку цього напрямку. Звичайно, війна внесла свої корективи, але тепер ми ще більше переконані, що сталий розвиток не втратив своєї актуальності”, – зазначила Костюк.
Вона також додала, що потрібно максимально реактивно вирішувати як зменшувати негативний вплив на планету та допомагати в цьому постачальникам й клієнтам.
“Всі учасники ринку мають чітко вирішити як саме будемо рятувати нашу планету”, – підкреслила фахівчиня.
Також Auchan планує у вересні представити звіт зі сталого розвитку за 2021 рік.
“Така звітність розширює розуміння нефінансової діяльності компанії, додає прозорості та допомагає будувати більш тісні стосунки з усіма стейхолдерами, демонструючи відповідальність підприємства”, – пояснила Костюк.
Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, в Україні запустили Офіс з питань реалізації Цілей сталого розвитку.