Лідери аерокосмічної галузі вважають “зелений” водень перспективним екопаливом для літаків, супутників та космічних кораблів.
Його розглядають як паливо для силових установок, а NASA та інші космічні агентства вивчають його використання як джерело палива для ракетних двигунів, повідомляє AZoM.
Зазначається, що лише в ЄС на авіацію припадає 3,6% викидів парникових газів через використання гасу як палива
Автори наголосили, що водень є чистим джерелом енергії, під час спалювання якого виділяється лише водяна пара. Окрім того, Н2 має високу щільність енергії, що означає, що він може зберігати багато енергії в невеликому просторі. Він також має високий питомий імпульс, тобто може забезпечити велику тягу, отже є ідеальним джерелом палива для ракетних двигунів. Це важливо для літаків і космічних кораблів, які повинні бути легкими, щоб мати можливість літати.
В матеріалі підкреслили, що Європа перебуває в авангарді розвитку водневих технологій, зокрема літаків, що може призвести до того, що авіаперевезення стануть екологічним видом транспорту без викидів і впливу на зміну клімату в майбутньому. Так водень може зменшити ефект глобального потепління від польотів на 50%-90%. Ця технологія можлива і може бути використана в літаках малої дальності до 2035 року.
Автори наголосили, що за попередньою оцінкою цієї технології додаткова вартість становитиме менше ніж €18 на людину під час польоту малої дальності та значним зниженням впливу на клімат.
Новий звіт Всесвітнього економічного форуму підтверджує, що водень може стати ключем до того, щоб авіаперевезення стали більш екологічними. У доповіді Всесвітнього економічного форуму та прискорювача авіаційного впливу Кембриджського університету йдеться про те, що водневі паливні елементи можуть використовуватися для живлення польотів середньої дальності до 2035 року, а літаки, що працюють на водні, можуть використовуватися для далеких польотів.
В матеріалі зазначили, що однією з найбільших проблем для аерокосмічної промисловості є розробка безпечних і ефективних систем зберігання та доставки водню. Адже він зберігається в резервуарах, які стиснуті газами під високим тиском. Однак ці баки громіздкі та важкі, що може стати проблемою для літаків і космічних кораблів. Крім того, водневі паливні елементи мають бути міцними та витримувати суворі умови польоту.
Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, NASA шукає партнерів для розробки технологій, необхідних для створення нового покоління однофюзеляжних авіалайнерів із низьким рівнем викидів, які зʼявляться на ринку у 2030-х роках.