Відновлювальні види палива можуть сприяти декарбонізації транспорту Shutterstock

Відновлювальні види палива можуть сприяти декарбонізації транспорту

Катерина Бєлоусова

Це збільшить вибір споживачів, забезпечить більшу гнучкість та швидше скорочення викидів CO2

Збільшення частки відновлюваних і низьковуглецевих джерел енергії, таких як біометан, може сприяти декарбонізації транспортного сектору, на який припадає близько чверті викидів парникових газів в Європі.

Щоб досягти швидкого та значного скорочення викидів парникових газів від автомобільного транспорту необхідне включення системи добровільного кредитування відновлюваного палива, повідомляє EURACTIV.

Європейська комісія планує декарбонізувати автопарк за допомогою набору законодавчих документів, серед яких – перегляд стандартів викидів CO2 для автомобілів і мікроавтобусів, який зараз обговорюється між державами-членами та членами Європейського парламенту. Також у 2022 році розглядатимуться стандарти для великовантажних транспортних засобів.

Значний акцент робиться на обмеженні транспортних технологій лише тими, які позначені як "нульові викиди". Такий підхід дає змогу вимірювати та оцінювати лише викиди транспортного засобу у вихлопній трубі, а не викиди під час виробництва палива чи енергії. Поточна пропозиція не визнає переваг відновлюваного палива, такого як біометан.

Згідно з нинішньою пропозицією Комісії, виробники транспортних засобів (OEM-виробники) зможуть досягти своїх цілей щодо скорочення викидів CO2 лише через продаж електрифікованих транспортних засобів, оскільки їм доведеться зменшити викиди свого автопарку на 100% на основі вихлопної труби.

В матеріалі зазначили, що проблема цієї пропозиції полягає в тому, що вона обмежує діапазон можливих рішень щодо кліматичного сліду транспорту, обмежує вибір споживачів, і, у випадку, якщо вирішальні ринкові умови зазнають невдачі або повільно реалізуються, саме громадяни ЄС та клімат будуть тими, хто нестиме тягар.

Щоб досягти швидкого та значного скорочення викидів парникових газів від автомобільного транспорту, існує нагальна потреба в цілісній структурі, яка б пов’язувала юридичні зобов’язання, що застосовуються до постачальників палива, із зобов’язаннями, що застосовуються до OEM-виробників.

Таким чином, це дозволить кожному рішенню з декарбонізації відігравати свою роль. Це збільшить вибір споживачів, забезпечить більшу гнучкість та швидше скорочення викидів CO2.

“Включення системи добровільного кредитування до нормативних актів є добре сформованим рішенням, яке зараз існує”, – йдеться в матеріалі.

Також, схема кредитування, розроблена Frontier Economics і замовлена ​​Асоціацією транспортних засобів природного та біогазу (NGVA Europe), разом з коаліцією європейських асоціацій, що представляють автомобільну, паливну та енергетичну промисловість, надасть OEM-виробникам можливість добровільного фінансування збільшення додаткових обсягів відновлюваного палива з низьким вмістом вуглецю, які враховуються як відповідне скорочення викидів у порівнянні з цільовими показниками.

Ці збільшені обсяги додаткового відновлюваного палива будуть над обсягами, передбаченими RED II, що дозволить уникнути подвійного врахування зусиль OEM-виробників і постачальників палива. Крім того, це забезпечить необхідну координацію вздовж ланцюга створення вартості і, таким чином, призведе до додаткового скорочення викидів ПГ шляхом перетворення штрафних платежів без будь-яких екологічних переваг у фінансування відновлюваного низьковуглецевого палива.

Кредити, придбані OEM-виробниками на даний момент, будуть пов’язані із зобов’язаннями Директиви про відновлювані джерела енергії. Це посилить узгодженість нормативно-правових актів між зобов’язаннями постачальників палива та OEM-виробників.

Механізм кредитування, який визнає переваги відновлюваного палива, такого як біометан, є інструментом для забезпечення того, щоб декарбонізація автомобільного транспорту відбувалася швидко, технологічно нейтральним і економічно ефективним способом.

Нагадаємо, в США скасували літню заборону на бензин з кукурудзяним етанолом.

Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, General Motors і Honda разом створять доступні електромобілі.

Читайте також
В Україні пропонують відкласти впровадження Євро-6 на 2 роки
В Україні пропонують відкласти впровадження Євро-6 на 2 роки

Екологічні вимоги можуть послабити тільки для частини автотранспорту

Електрокар, побудований за допомогою яблук та грибів: як виглядає ультраекоавто
Електрокар, побудований за допомогою яблук та грибів: як виглядає ультраекоавто

За твердженням виробника, він демонструє майбутнє екологічного транспорту

Стало відомо, які авто здорожчають із 1 січня через впровадження Євро-6
Стало відомо, які авто здорожчають із 1 січня через впровадження Євро-6

До введення нових еконорм залишилося 3 місяці