В Латинській Америці авіакомпанія LATAM зробила крок до декарбонізації галузі shutterstock

В Латинській Америці авіакомпанія LATAM зробила крок до декарбонізації галузі

Катерина Бєлоусова

DACCS також має потенціал відігравати роль у розробці екологічно чистого синтетичного авіаційного палива

Авіакомпанія LATAM, Чілі, досягла угоди з провідними світовими авіакомпаніями щодо вивчення можливостей видалення CO2 з атмосфери за допомогою системи прямого уловлювання та зберігання вуглецю в повітрі (DACCS). 

Це робить LATAM піонером в оцінці цього механізму скорочення викидів у Латинській Америці, повідомляє TravelDailyNews.

До угоди приєдналися такі світові авіакомпанії, як Airbus Air Canada, easyJet, International Airlines Group, Lufthansa Group і Virgin Atlantic для оцінки цього типу технології.

"DACCS представляє інноваційний спосіб не тільки видалення вуглекислого газу з атмосфери, але також має потенціал відігравати роль у розробці екологічно чистого синтетичного авіаційного палива", — сказав Хуан Хосе Тоха, директор з корпоративних справ і сталого розвитку LATAM Airlines Group.

Він також додав, що на шляху до вуглецевої нейтральності спільна робота є ключовою, і єдиного рішення немає. 

“Ось чому ми впроваджуємо різні заходи, щоб бути чистим нулем, включаючи підвищення ефективності, стійке авіаційне паливо та нові технології, підтримувані збереженням стратегічних екосистем і компенсацією якості", – пояснив Тоха.

Це оголошення є частиною стратегії сталого розвитку групи, яка прагне досягти вуглецевої нейтральності до 2050 року. З цією метою LATAM працює над своїм компонентом зі зміни клімату, який включає впровадження заходів і передових практик для ефективного використання палива для зменшення викидів, розвиток SAF (стабільне авіаційне паливо) і підтримка збереження стратегічних екосистем. 

Група нещодавно взяла на себе зобов’язання досягти 5% SAF у своїй діяльності до 2030 року, віддаючи пріоритет виробництву в Південній Америці.

В матеріалі пояснили, що DACCS є високопотенційною технологією, яка дозволяє фільтрувати та видаляти до 90% викидів CO2 з повітря за допомогою вентиляторів і поглиначів у вуглецево-нейтральному об’єкті, що працює від джерел енергії з нульовим рівнем викидів. Після фільтрації або видалення викидів CO2 їх безпечно та постійно зберігають у виснажених підземних нафтових і газових родовищах або глибоких соляних пластах.

Оскільки авіаційна промисловість не в змозі вловлювати викиди CO2, що викидаються в атмосферу, рішення для прямого уловлювання та зберігання вуглецю в повітрі дозволить галузі витягувати викиди від своєї діяльності безпосередньо з атмосфери. Ця інновація, яка доповнює використання нових технологій, стійкого палива та захист стратегічних екосистем, є ключовою, як вважає Міжурядова група експертів ООН зі зміни клімату, для обмеження глобального потепління до 1,5°C.

Нагадаємо, в Управлінні цивільної авіації Китаю заявили, що промисловість цивільної авіації країни буде просувати “зелений” перехід, щоб забезпечити сталий розвиток галузі.

Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, NASA шукає партнерів для розробки технологій, необхідних для створення нового покоління авіалайнерів із низьким рівнем викидів, які зʼявляться на ринку у 2030-х роках.

Читайте також
В Україні з'явиться Національна платформа декарбонізації
В Україні з'явиться Національна платформа декарбонізації

Масштабний запуск сервісів платформи заплановано на перше півріччя 2024 року

Міжнародна портова компанія почала розробляти план декарбонізації
Міжнародна портова компанія почала розробляти план декарбонізації

Три термінали компанії вже сертифіковані як вуглецево-нейтральні

Ferrexpo хоче вдвічі зменшити викиди вуглецю
Ferrexpo хоче вдвічі зменшити викиди вуглецю

Компанії вже вдалося знизити викиди на 31%

В ЄС хочуть декарбонізувати морський транспорт
В ЄС хочуть декарбонізувати морський транспорт

Угоду мають офіційно ухвалити міністри блоку