В Індонезії провели попередню оцінку виконання європейського механізму коригування вуглецевих кордонів (CBAM), яке може вплинути на торгівлю чорної металургії.
Завдяки CBAM, Індонезія отримає додаткові витрати приблизно на 8-16%, виходячи з розрахунку експорту сталі до Європи у 2021 році, повідомляє Kedai Pena.
Планується, що CBAM буде запроваджено в ЄС у 2026 році. Механізм покликаний заохочувати всі країни до активної участі в зусиллях зі скорочення викидів вуглецю.
"Це обговорення є способом вирішення цієї політики, прислухаючись до різних сторін. Те, як ми реагуємо, може бути адаптивним, дотримуючись застосовуваних механізмів, або чуйним, таким як заперечення. Або це може бути проактивним шляхом вжиття контрзаходів для впровадження політики Європейського Союзу для реалізації цієї Європейської “зеленої” угоди", – сказав голова Агентства торговельної політики (BKPerdag) Міністерства торгівлі Касан.
Він додав, що необхідно спостерігати за впливом, який відчувають суб’єкти бізнесу, що виробляють сталь та інші “постраждалі” продукти.
"Індонезійський експорт сталі може бути не надто великим до Європейського Союзу. Але також необхідно передбачити подальші наслідки впровадження цієї політики", – пояснив він.
Касан також підкреслив, що існуючі геополітичні умови, зокрема енергетична криза, можуть “змінити напрямок” політик щодо нульових викидів.
"Але, на мою думку, це лише короткочасний поворот. Пізніше ми повернемося до нульових викидів", – підсумував він.
Нагадаємо, генеральний директор Європейської асоціації сталі (EUROFER) Аксель Еггерт заявив, що для успішного переходу на “зелену” сталь необхідна подальша робота з узгодження поточних документів щодо ETS і CBAM з кліматичними амбіціями промисловості.
Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, Рада Європи ухвалила свої переговорні позиції (загальні підходи) щодо важливих законодавчих пропозицій пакету Fit for 55, зокрема щодо системи торгівлі викидами та створення фонду соціального клімату.