Глобальний ринок упаковки без відходів оцінюється в $1431,93 млн у 2021 році та, як очікується, буде зростати на рівні 9,4% протягом прогнозованого періоду (2021-2028) і досягне $2415,9 млн.
Про це йдеться у дослідженні консультаційної організації з глобальної ринкової аналітики Coherent Market Insights (CMI), повідомляє GlobeNewswire.
В матеріалі зазначили, що все більше людей усвідомлюють необхідність скорочення використання традиційних методів пакування, таких як пластикова упаковка, яка може залишати відходи та завдавати шкоди навколишньому середовищу.
Згідно з даними US EPA (Агентство захисту навколишнього середовища) у 2020 році, за підрахунками, майже 42% всіх викидів парникових газів спричинені виробництвом і використанням товарів, включаючи харчові продукти, а також упаковку. Відходи, що утворюються з упаковки, в кінцевому підсумку потрапляють на звалища або скидаються в океани, що негативно впливає на водну біоту і спричиняє утворення сміттєвих островів.
Упаковка без відходів зазвичай відома як процедура пакування, при якій матеріали або повністю використовуються повторно, або переробляються. Виробники упаковки досліджують потенціал упаковки натуральних продуктів, таких як кукурудзяний крохмаль, гриби тощо. Замість пластикової упаковки багато виробників переходять на мінімальну упаковку та використовують такі матеріали, як дерево, а також екологічно чисті та багаторазові матеріали.
Так крафтова пивоварня Saltwater Brewery виготовляє їстівні упаковки з ячменю та пшениці, які можуть стати їжею для риб в океані.
Компостовані пакувальні матеріали також є хорошою альтернативою, наприклад, упаковка кави компанії Level Ground Trading виготовляється з деревної маси, яка повністю біологічно розкладається.
Основні гравці, що працюють на глобальному ринку безвідходної упаковки, включають Loop Industries Inc., PulpWorks Inc., Avani Eco, Loliware, Lifepack, Aarohana Ecosocial Development, Package Free, GO Box, World Centric і Biome.
“Злиття та поглинання, стратегічне співробітництво, запуск нових продуктів і розширення бізнесу – це ключові стратегії, які приймають ключові гравці, щоб зберегти свою частку ринку”, – йдеться в матеріалі.
Такі бренди, як Unilever і Coca-Cola, виступають з ініціативами, щоб визнати необхідність рішень пакування без відходів. У 2019 році Coca-Cola запустила ініціативу "Світ без відходів" з метою використання 50% перероблених матеріалів до 2030 року, компанія також планує збирати та повторно використовувати одну банку або пляшку для кожного проданого продукту.
Нагадаємо, Greenpeace закликав Pepsi “перемогти” Coca-Cola в боротьбі з пластиком.
Як повідомляла ЕкоПолітика раніше, експерти EIA попередили, що загроза від пластику така ж серйозна, як і від зміни клімату.