Український стартап Effa, який займається створенням екологічних товарів, оголосив про залучення 500 тисяч доларів від ангельського інвестора.
У межах раунду компанію оцінили в 3,5 мільйона доларів, інформує ain.ua.
Про стартап Effa
Effa — український стартап у сфері sustainability (сталого розвитку). Він займається виробництво одноразових екологічно чистих продуктів щоденного використання. Першим таким стала зубна щітка з паперу, яка повністю перероблюється.
З ким співпрацює Effa
Стартап орієнтований переважно на тревел-сегмент. Цільова аудиторія продукції компанії — це готелі та авіалінії. Серед клієнтів стартапу — Marriott, Netflix і Airbnb. Також Effa підписала угоду на поставки з українським готелем Bursa.
Цьогоріч Effa запустила масове виробництво, а перші партії продукції почнуть доставляти вже у квітні. Зокрема, Effа підписала контракти на загальну суму близько 2 мільйонів доларів.
Які інвестиції залучив стартап
Днями Effa оголосила про залучення 500 000 доларів від ангельського (неформального) інвестора. Оцінка стартапу, за даними компанії, становить 3,5 мільйона доларів. Отримані гроші стартап витратить на лінійку продуктів, зростання команди й розвиток бренду.
Залучений раунд інвестицій не перший для Effa. У 2018 році команда пів року навчалася у США, пройшовши відбір до акселераційної програми Starta Accelerator у Нью-Йорку. Там отримала інвестиції від місцевого ангела й паралельно навчалася бізнесу.
Команда проєкту
У команді Effa: CEO Дарина Кичук, CMO Ілля Кичук і CPO Костянтин Щербина. Ілля і Костянтин — індустріальні дизайнери, раніше заснували hardware-дизайн-бюро Kich, яке розробляє продукти для Effa і інших стартапів. Зараз в команду також шукають COO, CFO і R & D Manager.
Раніше ЕкоПолітика розповідала про п'ять українських стартапів, які засновані на принципах охорони навколишнього середовища та стали успішними в усьому світі.