У супермаркетах Німеччини покупцям пропонують пакети з крохмалю 

У супермаркетах Німеччини покупцям пропонують пакети з крохмалю 

Маргарита Толстих

Незабаром такі дружні до екології пакети хочуть завезти у всі супермаркети Баварії

У німецькому місті Штраубіг (Баварія) супермаркети пропонують своїм покупцям екологічні пакети із крохмалю.

Про це повідомляє Bayerischer Rundfunk.

Поки що пакети із крохмалю можна придбати лише у чотирьох магазинах міста. Вони беруть участь у екологічному проєкті Біопакети Praxistest. Його мета - замінити органічними пакетами увесь поліетилен у Баварії.

Дружні до екології пакети покупці можуть знайти у відділі для фруктів та овочів.

Сировина для пакетів буде виготовлятися з цукрових буряків, кукурудзи або картоплі. Зараз крохмальні гранули надходять з Італії, які потім компанія з Північного Рейну-Вестфалії переробляє в органічні пакети.

Такий пакет після використання слід покласти у спеціальний кошик для органічних відходів. Там він розкладеться значно швидше й не завдасть шкоди довкіллю.

ЕкоПолітика вже писала про те, що в українській мережі супермаркетів АТБ з'явився біорозкладний пакет. Його виробляють із кукурудзяного крохмалю.

Читайте також
У 2024 році майже половина безпрецедентних погодних явищ у світі припала на Європу
У 2024 році майже половина безпрецедентних погодних явищ у світі припала на Європу

Дослідники попередили, що деякі з наслідків нагрівання планети будуть незворотними протягом сотень років

Кліматична ціль ЄС на 2035 рік буде досягнута, але затримка з 2040-м насувається 
Кліматична ціль ЄС на 2035 рік буде досягнута, але затримка з 2040-м насувається 

Запізнення може бути обумовлене частково призупиненням законотворчості в ЄС в рік виборів до Європарламенту, а також наявністю політичного тиску

EVA встановила СЕС потужністю 718 кВт на свій розподільчий центр у Львові
EVA встановила СЕС потужністю 718 кВт на свій розподільчий центр у Львові

Проєкт розпочали у 2024 році та завершили на початку цього року

Футбольний клуб "занурив" свою назву під воду, щоб привернути увагу до глобального потепління
Футбольний клуб "занурив" свою назву під воду, щоб привернути увагу до глобального потепління

Футбол є потужним засобом комунікації, який може підвищити обізнаність мільйонів людей про нагальні проблеми