У Німеччині можуть ввести загальнонаціональну заборону на водіння у вихідні Shutterstock

У Німеччині можуть ввести загальнонаціональну заборону на водіння у вихідні

Єлизавета Волкотруб

Заборона на водіння у вихідні може стати необхідною згідно з чинним кліматичним законодавством

Міністр транспорту Німеччини Фолькер Віссінг пригрозив ввести заборону на водіння у вихідні, якщо кліматичне законодавство країни не буде реформовано.

Про це повідомляє Euractiv.

Віссінг попередив, що національна заборона на водіння у вихідні може стати необхідною згідно з чинним кліматичним законодавством, яке вимагає, щоб міністерства представляли програми негайних дій, якщо річні цілі щодо викидів не будуть досягнуті.

"Це значає, що нам потрібно негайно скоротити викиди на 22 млн тонн еквівалента CO2. І цієї економії в 22 млн неможливо досягти за допомогою обмеження швидкості або інших заходів. Такі великі обсяги викидів можна скоротити лише тимчасово відмовившись від використання легкових та вантажних автомобілів", — зазначив Вісінг.

Зазначається, що транспортний сектор Німеччини вже неодноразово не досягав своїх цілей згідно з національним кліматичним законодавством.

З реформою кліматичного законодавства виникли проблеми через законодавчу процедуру. Віссінг звинувачує в цьому партію Зелених, іншого члена правлячої коаліції. Політики Зелених побоюються, що загальноекономічні цілі не забезпечать необхідної відповідальності для достатнього скорочення викидів.

Вісслінг стверджує, що якщо реформа не буде завершена найближчим часом, йому доведеться дотримуватися чинних правил, які не залишать йому іншого вибору, окрім як заборонити водіння.

"Ми, Зелені, не вважаємо заборони на водіння розумним рішенням. Міністр повинен нести відповідальність за те, що сіє серед населення необгрунтовані страхи", – заявила лідерка парламентської групи "Зелених" Катаріна Дроге, закликавши міністра внести розумні пропозиції щодо більшого захисту клімату в транспортному секторі.

Голова Німецького агентства з навколишнього середовища (UBA) Дірк Месснер спростував заяву міністра.

"Звичайно, нам не потрібні заборони на водіння. Вони серйозно не обговорюються і безпричинно лякають людей", — сказав Месснер

Як повідомляла Екополітика раніше, дослідження аналітичного центру Agora Energiewende показало, що викиди Німеччини у 2023 році скоротилися до 673 мільйонів тонн (річна ціль уряду – 722 мільйони тонн СО2) та сягнули найнижчого рівня за останні 70 років

Читайте також
Український виробник цементу знизив викиди СО2 до 578 кг на тонну продукції
Український виробник цементу знизив викиди СО2 до 578 кг на тонну продукції

Це черговий етап декарбонізації процесів виготовлення цементу, товарного бетону і залізобетонних виробів

Німеччина змінює два фундаментальних принципи схеми субсидування ВДЕ
Німеччина змінює два фундаментальних принципи схеми субсидування ВДЕ

Також вже є деталізований план будівництва резервних електростанцій

Країни ЄС йдуть у "хибному напрямку" при зниженні рівня вуглекислого газу, – ECNO
Країни ЄС йдуть у "хибному напрямку" при зниженні рівня вуглекислого газу, – ECNO

Аналітики впевнені, що для досягнення кліматичної мети зі скорочення викидів парникових газів потрібно подвоїти інвестиції у заходи “зеленого переходу”

Данія запроваджує перший у Європі податок на викиди СО2 у сільському господарстві
Данія запроваджує перший у Європі податок на викиди СО2 у сільському господарстві

Фермери будуть зобов’язані його сплачувати, починаючи з 2023 року